Licht streepje........???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Hoe is het met iedereen, wie zit er allemaal op het wachtbankje?

Ik heb vanmorgen getest, vandaag nod, en we zagen een heel licht streepje.....
Dus ik ga van de week nog maar es testen. Vind het wel een beetje verdacht, ik heb echt al 1,5 week ontzettend zere borsten, een heel rommelig gevoel in mn buik  en ben echt heel moe..! Zou het dan toch...??

Pff, dat streepje maakte me wel een beetje in de war. Ik had vrijdag (sorry kon het niet laten, ben normaal erg onregelmatig dus dacht wie weet..   ) ook al getest, maar die gaf binnen 5 minuten geen positief aan.. Maar vanmorgen zag ik m in de afvalbak liggen en toen zaten er twee duidelijke strepen op, maar die test kan ik eigenlijk niet vanuit gaan natuurlijk.. Maar door dat lichte streepje vanmorgen binnen de vijf minuten word ik een beetje onzeker..

Ik van de week maar eens een test halen van een ander merk en nog een keer testen... Spannend!!!!! We zijn nu zo'n 13 maanden bezig.. dus zou nu wel leuk zijn!!

Succes allemaal!
Liefs Anne!

Spannend!!
Hoop echt voor jullie dat het eindelijk zover is!!
Mijn gevoel zegt van wel, zit er niet vaak naast!!
Dit nieuws zou ons hoop geven, zijn namelijk ook alweer 15 maanden bezig!
Laat je het ff weten wanneer je opnieuw gaat testen, of hebt getest??
Ben zo benieuwd, zal voor je duimen!!

Linda

Hoi Meid!!

Ik wil je niet blij maken met een dooie mus hoor, maar ik had vorige week ook een super vaag streepje en wat bleek afgelopen vrijdag.....zwanger!!!!!
Als er een streepje binnen die 10 minuten verschijnt wil dat toch zeggen dat je het hormoon hcg in je bloed hebt en dat het toch zo ver is!!!

Ik wens je veel sterkte en succes toe en zou over een paar dagen nog eens testen dan zou het streepje wat beter zichtbaar moeten zijn!!!

veel liefs Jessica

Dankjulliewel!!! Ik begin het wel een beetje te geloven denk ik haha...
Moet wel even aan het idee wennen.. ;-)

Wel toevallig staan we net met mijn schoonouders ff buiten, vliegt er een ooievaar over! Dus mn schoonmoeder, ooohhh.. die is voor hier! Haha.. mijn vriend keek me aan.. echt grappig.. Ik doe voor de zekerheid nog een test morgen denk ik, kan geloof ik niet langer wachten.........

Hoe is het met jullie??
Groeten Anne

he meid gefeliciteerd geniet er lekker van .

ik zou voor de zeker heid en voor mijn gemoeds toestand nog een testje doen met ochtend urine

groetjes iris

Terug
Bovenaan