Licht verlies bij iedere toilet bezoek - PDS - radeloos

<p>Ik ben nu 9+ weken zwanger en heb al 4, 5 goede echo’s gehad.</p><p>De gyneacoloog heeft gister nog alles onderzocht en zei dat het niet aan mijn baarmoedermond ligt het komt echt uit mijn baarmoeder.</p><p> in de baarmoeder zien ze geen klontjes of stolsels ook niet rare randen dat het placenta los begint te laten, niets,  tevens zwaaide onze kleine BeeB naar ons. </p><p>Kortom; we weten het nu, het zal wel stoppen rond de 12/16 weken. Learn to life with iT. </p><p>Ok, ik begrijp het. Maar voorheen had ik weleens paar dagen of paar bezoekjes ;-) niets. Helaas nu ieder bezoekje zodra ik ook masr minste kracht zet; tot wat lijkt op poepen, zelfs als het een klein scheetje  blijkt te zijn, kan ik erna wat druppels verwachten op het toilet papiertje. </p><p>Ik word er bang van. Bang te eten bang te poepen. Ik gebruik al dagelijks 1 zakje Macrogol. Om het wat “glijbaarder” te maken. Nog steeds moet ik wel ergens iets van drukken. </p><p>Ik heb dus ook PDS, waar ik  niet veel last van had als ik fructose maar meed. </p><p>Iemamd tips? Nog soepelere ontlasting, of bepaalde voeding mijden, of betere controle over mijn stoelgang, ik wil zo dat het bloeden gewoon stopt. Ik wil FODMAP proberen, maar dan weer bang niet goed te eten voor de BeeB.</p><p>radeloos ?</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Ik heb ook pds. Wel behoorlijk wat meer last van danjij zo te lezen. Misschien kun je metamucil nemen? 

Hoi hoi 
Akelig he dat bloed verlies.
Ik heb het ook ik ben bijna 6 wkn zwanger van obs 2de wondertje en ben ook ontzettend bang.
1 febr hebben we de eerste echo.
Het is voornamelijk ook bij mij na druk zetten na ontlasting oid.
Het maakt je bang en onzeker.door te googelen maak jezelf nog gekker...ik wel in ieder geval.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook met regelmaat en er huppelt hier toch een 3jarig meisje rond.
Houd moed!

Liefss

Hoi hoi 
Akelig he dat bloed verlies.
Ik heb het ook ik ben bijna 6 wkn zwanger van obs 2de wondertje en ben ook ontzettend bang.
1 febr hebben we de eerste echo.
Het is voornamelijk ook bij mij na druk zetten na ontlasting oid.
Het maakt je bang en onzeker.door te googelen maak jezelf nog gekker...ik wel in ieder geval.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook met regelmaat en er huppelt hier toch een 3jarig meisje rond.
Houd moed!

Liefss

Terug
Bovenaan