Lichte bloeding en kramp in week 4

<p>Hoi allemaal, Vanochtend was ik bij de huisarts om te praten over mijn positieve zwangerschapstest van afgelopen zondag. Het was een goed gesprek en hij had goede tips voor mij en mijn partner. We zijn er een stuk wijzer door geworden. Tot ineens vanmiddag ik gedurende een aantal uur flinke kramp kreeg in de buik, het leek op een menstruatiepijn, een drukkend gevoel. Ook vond ik na een toiletbezoek met twee stukjes wc-papier wat bloed op het papier. Het eerste was licht van kleur, het tweede donkerder. Ik schrok me rot! Raakte in paniek en belde de arts, die zei me dat ik rond half vijf nog even terug moest bellen. Zo gezegd zo gedaan. Zojuist heb ik gebeld en gelukkig heeft het niet meer gebloed en is de kramp ook flink gezakt. Ik voel nog steeds een soort van druk (opgezwollen gevoel), maar die pijnlijke steken die ik vanmiddag voelde zijn er niet meer. Ik houd nu wel mijn rust. Misschien onsmakelijk, maar vanmiddag ging het om een boodschap 2, waarbij je natuurlijk wat meer druk zet op je lichaam. De huisarts zei dat een bloeding niet altijd een miskraam hoeft te betekenen dus dat ik het in de gaten moet houden. Ik ben nu 4 weken zwanger en las op internet dat een bloeding dan ook door de innesteling kan komen van het vruchtje in de baarmoeder. Herkennen jullie moeders dit vanuit eigen ervaring? Pfff ik schrok zo toen ik het zag.. en voel me er nu nog niet gerust op. Bizar wat het met je doet emotioneel als je dat ziet, wetende dat je zwanger bent.. Ben benieuwd of het voor jullie bekend voorkomt. Dank alvast!</p>
 
Ik herken het wel wij zitten in de molen bij het ziekenhuis 2x iui  gehad vlak voor dat ik mocht testen van het ziekenhuis Bij elkaar 1 dag bloedverlies gehad ik had gebeld dat het mislukt was masr om een lang verhaal kort te maken ik ben nu bijna 7 week zwanger en vrijdag eerste echo
 
Want fijn je wat ie te me zend lezen Caroline, dat stemt opgelucht. Dan hoeft het dus inderdaad niets te zijn.. Het is een akelig gezicht om bloed te zien, zeker gecombineerd met buikkrampen of steken in de buuik. Gelukkig lijken die nu weg te zijn.
 
succes met je echo vrijdag! Zal vast heel bijzonder zijn...
 
Ook ik heb bloedverlies gehad rond deze periode, ik schrok ook zo erg. We was niks aan de hand. Ik ben nu dik 15 weken zwanger!
 
Terug
Bovenaan