lichte bloeding

Gisterenavond zat er heel licht roze afscheiding aan m'n wc-papier, had dus wat bloed verloren. Sinds vandaag heb ik ontzettend veel bruine afscheiding en zelfs wat bruine propjes.

Was een beetje in paniek en heb vandaag een echo gehad. Gelukkig klopte er een hartje en zag het er goed uit, maar ben toch niet helemaal gerustgesteld.

Heeft iemand dit weleens gehad?

Ook moest ik van het ziekenhuis toen precies bijhouden wanneer m'n menstruatie was, dus wist dat ik vanaf 6/2 zwanger was, maar volgens de echo zou ik pas 6 a 7 weken zijn terwijl ik volgens mijn ongesteldheid 8 weken zwanger ben?

hoi Vanes,

wat een spanning allemaal. tja een lichte bloeding kan van alles betekenen. kan komen door harde ontlasting, vrijen noem maar op. maarja het kan ook een andere kant opgaan.

ik heb zelf een lichte bloeding gehad door het vrijen, gelukkig is dat met een paar daagjes gestopt en tot nu toe nergens meer last van gehad.

Tja die echo kan ik weinig van zeggen, kan natuurlijk zijn dat je eisprong wat later is geweest, of de innesteling wat op zich heeft laten wachten.

wanneer mag je weer voor een echo???
hoop echt voor je dat alles goed mag gaan! succes

Liefs Sylvia

Hallo Sylvia,

Bedankt voor je reactie. Ik mag volgende week donderdag weer  omdat ik die afspraak al had staan in het ziekenhuis, dus ben daar wel blij mee. Het kan ook zijn dat je baarmoedermond makkelijker bloed door de verbeterde doorbloeding. Ik had ook maar een paar druppels bloed en veel bruin.

Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen, ook mbt hoe ver ik dan ben.

gr

Vanessa

Ik weet niet of je het echt een bloeding kunt noemen, maar ik had gisteren ook bij m'n afscheiding een klein beetje helder rood bloed (op wc papier). Moet ik nu dan gelijk contact opnemen met VK of huisarts??
Ben nu ongeveer 7 weken zwanger... maar er pas vorige week achter gekomen...ben dus nog even zoekende in alles

Vanes33 hoop dat alles goed gaat/ verloopt.

gr. VCP

hoi meiden,

ik wil jullie wat proberen gerust te stellen door te melden dat ik tijdens mijn 2 vorige zwangerschappen, in het begin (de eerste weken-maanden) bijna constant heb gebloed.Was een combinatie van innestelbloed en daarna gewoon alles erg gevoelig, je bloedvaatjes zijn extra doorbloed en heel gevoelig zodat ze snel kunnen knappen. Dat was bij mij al gauw na wc-bezoek of vrijen.

Als het echt doorzet in een bloeding die erger is dan ongesteldheid en vaak gepaard met buikpijn, kan het waarsch een miskraam zijn.

Het is wel heel spannend natuurlijk, je hebt het liefst dat je geen bloeding ziet!!!
Ik ben ook benieuwd wanneer je weer een echo hebt, om te zien of het weer wat gegroeid is.

Hou je ons op de hoogte?
Sterkte hoor

Hallo Vcp

Ik heb het even aangekeken toen ik wat druppels bloed verloor, maar toen ik het de volgende dag nog had, heb ik de vk gebeld en gevraagd om een echo. Ik kon dezelfde dag nog terecht.

Nu heb ik na 3 dagen nog last van bloedverlies, maar het meeste is oud bloed. Het is allemaal voor de tweede keer nagekeken en alles ziet er goed uit. Dus je hoeft je niet gelijk zorgen te maken.  Bij mijn echo ging het ook gelijk weer bloeden.  

Happy, bedankt voor jouw reactie ook. Dat geeft wat meer rust.

Na nog steeds na 11 dagen te bloeden ben ik zaterdag weer naar de 1e hulp gegaan, was nog wel positief omdat het meeste bruin bloed was. Oud bloed dus en precies 1 week daarvoor hebben we het hartje nog horen en zien kloppen. Maar helaas was het mis.

Het hartje klopte niet meer en was ongeveer 1 a 2 dagen na de laatste echo gestopt. Wat komt dat hard aan zeg. Na 1.5 jaar toch nog spontaan zwanger geworden en dan gaat het mis. Ongelooflijk verdrietig. Heb gisteren de hele dag gehuild. Ze zeggen wel dat als je een miskraam krijgt, het kindje niet goed is, maar toch is het ontzettend moeilijk.

Moet dinsdag naar het ziekenhuis om te kijken of ik gecuretteerd moet worden, wat de mogelijkheden zijn.

Terug
Bovenaan