Lichte buikpijn kan dit kwaad???????

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik heb nu sinds gister af en toe wat buikpijn voelt als ongesteldheidsbuikpijn...
Ik bloed verder niet..

Kan dit kwaad??????

Hoi

Je schrijft er niet bij hoe ver je bent??
Als je nog maar pril zwanger bent, hoeft het niets uit te maken hoor. Ik heb zelf de 1e  8 weken af en toe echt hele erge "ongesteldheids" buikpijnen gehad (de 1e 4 weken bijna dagelijks), ook geen bloedverlies. en ik ben inmiddels alweer bijna 16 weken zwanger en tot nu toe loopt alles perfect.
Probeer je niet te druk te maken. Bij mij hielp het om heeeeel veel rust te nemen, ik lag soms echt 16 uur per dag op bed. Maarja, de krampen verdwenen dan wel en kwamen voornamelijk terug als ik het te druk had gehad of me ergens druk over had zitten maken.
Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.

Groetjes Natalie
(15w 4d)

Was bij mij ook zo: ik had eigenlijk voortdurend buikpijn en krampen en die werden erger als ik het druk had, moe was of had getild, (de kids van mijn man op en af de fiets tillen- doe ik dus nu ook niet meer, mag hij doen, ;-)
Sinds een paar weken is dat over, alhoewel ik af en toe nog wel een kramp voel. Zolang je geen bloed verliest, is het volgens mij gewoon normaal; groeipijnen, bandenpijn, enz.

Hoi

Ik ben vandaag 7 weken zwanger...
Ik dacht al dat het groeipijnen waren alleen ben je toch onzeker. Het is mijn eerste zwangerschap dus het is ook allemaal nieuw.
Ik ben ook erg moe en ben vandaag even de stad in geweest maar heb verder ook weinig gedaan! Heb er gewoon de puf niet voor..
Woensdag en Donderdag weer late diensten daar zie ik nu al tegen op...pffff
Maar ja het hoort erbij!

Liefs Jarieke

Hoi Jarieke,

Ik zit ook in mn 7e week ergens, morgen echo voor de zekerheid. Ook ik heb last van ongesteldheidspijn. De hele dag al en tja ik maak me er maar niet te druk om want het hoort echt bij deze periode. Ik heb al 2 kids en heb dit toen ook gehad. Je lichaam moet zoveel doen en soms doet het gewoon weleens zeer. Maak je niet teveel zorgen en probeer zoveel mogelijk toe te geven aan je vermoeidheid. Lekker uitrusten wanneer je kunt.

En natuurlijk nog gefeliciteerd he, zou het bijna vergeten haha.

Groetjes Petra

hallo

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap

die buikpijn menstruatie gevoel is heel normaal zolang je niet vloeit.
ik heb er zelf ontzettend veel last van gehad en was daardoor erg onzeker.
er verandert ook nogal wat daar binnen.
het heeft voornamelijk te maken met het oprekken van je banden en het groeien van je baarmoeder.
ik ben inmiddels 21 weken en 3 dagen en die banden pijn heb ik nog steeds en heel af en toe dat menstruatie gevoel.
meid komt allemaal goed

geniet van je zwangerschap

groetjes josje

Terug
Bovenaan