Lichte buikpijn, voorweeen?

Ben morgen 32 weken zwanger van mijn eerste!! En ik heb nu sinds een paar dagen vooral savonds en nu soms sochtends  dan last van lichte buikpijn, het voelt als lichte menstruatieachtige krampen....het duurt niet lang....het is dan ook na een paar minuten weer verdwenen...
Is dit normaal rond deze periode??? zijn dit voorweeeen????

gr
FF

Weet je zeker dat het je buik is en niet iets anders. Ik heb de laatste tijd ook krampen die komen en gaan door verstoppingen in mn darmen, die zijn langzamer gaan werken en een beetje lui geworden.

het kan eigenlijk  vanalles zijn.

als je harde buiken hebt kan je kindje ook aan het indalen zijn, oefen weeen
of blaasonsteking.

zou voor de zekerheid je vk gewoon even vragen.

ik had het ook (ben 32 week van me 2de),
en bij mij kwam het door het indalen.

Als het kindje inderdaad aan het indalen is kan je dat ook voelen. Ik had gister ook pijn in mijn benen, dat heb ik normaal ook als ik menstrueer.
Af en toe ook van die steken in mijn buik. Ik denk dat het er allemaal bij hoort, je lichaam gaat zich toch klaar maken voor de bevalling. Maar als je twijfelt moet je gewoon even bellen naar je verloskundige.

groetjes
Jadeje

Ik denk niet dat het mijn darmen zijn omdat ik geen last heb van constipatie....mijn stoelgang is echt regelmatig (om de 2 dagen) en ik hoef   geen druk  te zetten.

Heb mijn verloskundige gebeld en zij gaf aan dat dat normaal is rond deze periode.....het kindje kan aan het indalen zijn....

Terug
Bovenaan