Lichte en korte menstruaties na mirena verwijderd

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik heb 13 april mijn spiraal laten verwijderen en inmiddels voor de 2e keer ongesteld. Regelmatige cyclus (tot nu toe) Dus dat is erg fijn. <br />Alleen, heb ik weinig bloedverlies (geen stolsels etc) en heb ik (maar) 4-5 dagen bloedverlies. <br /><br /></p><p>Is er iemand die dit herkent/ook had? <br />En bleef dit zo tot een (eventuele) zwangerschap? Of werd het na verloop van tijd weer zoals voorheen?</p><p> </p><p>Hoor het graag!</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Daniëlle</p>
 
Ik had toen ik stopte met de pil ook een veel lichtere menstruatie dan voordat ik aan de pil begon! Maar 3-4 dagen waarvan eigenlijk maar 1, hooguit 2 wat heftiger! En ik ben ondertussen alweer 28 weken zwanger en heb een dochtertje van 2! Daartussen ook nog 2 miskramen gehad dus zwanger worden is nooit een probleem geweest :)
 
Dat ik stopte met de mirena had ik niet meteen mijn cyclus terug. Had steeds kleine bloedingen meerdere keren in anderhalve maand tijd. Na die maand pas weer een normale cyclus.
 
[quote quote=10561118]Ik had toen ik stopte met de pil ook een veel lichtere menstruatie dan voordat ik aan de pil begon! Maar 3-4 dagen waarvan eigenlijk maar 1, hooguit 2 wat heftiger! En ik ben ondertussen alweer 28 weken zwanger en heb een dochtertje van 2! Daartussen ook nog 2 miskramen gehad dus zwanger worden is nooit een probleem geweest ?[/quote]

@Froemeltje
Hoe lang hield dit aan? Of was je al snel zwanger? 


Ik vraag me dan meer af of het baarmoederslijmvlies wel 'goed' genoeg is voor een eventuele zwangerschap. 


Wat leuk, gefeliciteerd! Hopelijk voel je je goed? 
 
[quote quote=10561136]Dat ik stopte met de mirena had ik niet meteen mijn cyclus terug. Had steeds kleine bloedingen meerdere keren in anderhalve maand tijd. Na die maand pas weer een normale cyclus.[/quote]

@Tikanw
Dus na die tijd had je weer menstruaties zoals je gewend was? Voor de Mirena bedoel ik?
 
Ik ben elke keer binnen 4 maanden zwanger geraakt! Dus eigenlijk heel snel telkens :)
Ik heb me het ook wel eens afgevraagd of mijn menstruatie niet te kort was maar blijkbaar waren het zorgen om niks! Heel veel succes!
 
Ja na die tijd heb ik 1 normale menstruatie nog gehad. Die zoals vanouds was. En daarna zwanger. Voelde die maand net zoals voor de mirena mijn ei
 
[quote quote=10561161]Ik ben elke keer binnen 4 maanden zwanger geraakt! Dus eigenlijk heel snel telkens ?Ik heb me het ook wel eens afgevraagd of mijn menstruatie niet te kort was maar blijkbaar waren het zorgen om niks! Heel veel succes![/quote]

@Froemeltje
Dat is fijn en erg snel! Ik ben ook pas net bezig dus we gaan op naar ronde 3?
Bedankt voor je reacties en nog een fijne zwangerschap gewenst verder?
 
Terug
Bovenaan