lichte krampjes...

He dames,

Even een vraag....
Heb dagelijks last van hele lichte krampjes in mn onderbuik, dan links, dan rechts, dan steekje, dan zeurderig gevoel....
Je leest veel over groeien van je baarmoeder en bandenpijn   maar vroeg me af of dit voor jullie herkenbaar klinkt als deze verschijnselen en of jullie dit dus ook hebben!
Ben nu 11 wk 3 dg....

gr. Geertje

Hoi Geertje,

Ik heb precies hetzelfde hoor, maak je er niet druk om is volgens mij echt gewoon bandenpijn.....
Ik heb het vooral als ik onverwacht of te snel opsta  en beweeg....

Liefs Elke

Ja, heeeel herkenbaar. Vooral wat je zegt over te snel opstaan of onverwachte bewegingen. Wat een stress kan je hebben van zo'n zwangerschap he? Ik denk ook bij alles: "Zou dit wel goed zijn?"
Maar op de echo van gisteren was alles prima in orde, dus dan krijg je wel wat meer vertrouwen!

Hier ook hoor! Ben nu 14 weken en heb het nog steeds regelmatig. Soms ook dat je baarmoeder hard lijkt te worden, een  soort vroege harde buik. Heb het nagevraagd en is allemaal normaal.
Blijft gek he, die pijntjes?  Wel geruststellend dat we  het  (bijna) allemaal hebben ; )

Hoi meiden,

Heel herkenbaar die krampjes. Het lijkt mij idd bandenpijn. Heb af en toe ook het gevoel een harde buik te hebben wat ik bij de vorige 2 niet zo  vroeg in de zwangerschap heb gehad. Ben er ook zo 1 die bij iedere pijntje afvraagd of alles wel goed zit.
Echt vreselijk die onzekerheid. Gelukkig kunnen wij hier ons klaagmomentjes houden.

xxx Jacy

Ook ik herken het helemaal. Is echt bandenpijn.
Heb me in het begin er nog wel erg druk om gemaakt, uit angst voor een miskraam. ondanks dat ik het herkende van m'n vorige zwangerschap. Inmiddels heb ik me er bij neergelegd.
Waar ik meer van baal is dat ik nu al bekken klachten begin te krijgen. Is wel erg vroeg. Op advies van de verloskundige gelijk maar naar de fysio. Kan morgenochtend bellen voor een afspraak.

groetjes Marieke

Terug
Bovenaan