Lichte menstruatie kramp 7/6 dagen voor nod

Hoi dames,
Het onderwerp zegt het al. Sinds de miskraam schommelt mijn cyclus een beetje tussen de 28 en 31 dagen. Ik had op dag 17 (13-8) een positieve ovulatietest en wij zijn door omstandigheden alleen 14-8 smiddags intiem geweest. Ik ga er dus vanuit dat de 28e mijn nod is, echter heb ik al sinds afgelopen zondag lichte menstruatie kramp en rugpijn, maar Niet continu. Ik wil niet te vroeg testen omdat ik de vorige rondes steeds positieve testen had maar alsnog ongesteld wordt. Toch herken ik dit helemaal niet van een normale menstruatie maar ook niet van een zwangerschap.

Iemand hier ervaring mee? En bleek je dus zwanger te zijn?
 
Ik had op dag 8 en 9 na ovulatie ook veel menstruatie-achtige krampen.
Enkele dagen later had ik een positieve zwangerschapstest. Nu 16+ 5 zwanger van een tweeling ?
 
Ah wat fijn, gefeliciteerd! bleef je die menstruatie krampen ook houden? ik heb echt het gevoel dat mn menstruatie komt. 
Hopelijk over een paar dagen toch een positieve test in handen al is de kans klein , aangezien we maar 1 x intiem zijn geweest en dat zelfs na de eisprong
 
Ok dan wordt het misschien toch een beetje spannend. 
Heb vanochtend toch maar een early test gedaan en die was negatief. wacht nu maar gewoon mijn NOD af denk ik. 
Zeker vreemd en natuurlijk hartstikke knap wat een vrouwenlichaam allemaal kan :) 
 
Bij mijn twee zwangerschappen was vroege menstruatiepijn juist een zwangerschapssympthoom?
ik hoop voor je dat je gauw een positieve test in handen hebt❤️
 
Ik had vanaf 8 dpo menstruatie achtige pijn. Naarmate ik dichter bij me nod kwam werd dat erger. Zelfs een keer zo erg dat ik er midden in de nacht wakker van werd. Maar het was niet continu. Het kwam met vlagen. Helaas werd het een miskraam met 11 weken. Maar was dus wel zwanger met die klachten.
 
Terug
Bovenaan