Lichte menstruatie,

<p>Hoi allemaal,</p><p>Nieuw hier en sinds december gestopt met de pil. Benieuwd of iemand zich herkent in mijn ervaringen?</p><p>Na de laatste ontrekkingsbloeding na 30</p><p>dagen echt “ongesteld” geworden. Echter was het super weinig, soms wat druppels oud bloed en soms enkel wat bij het afvegen. Misschien omdat het de 1e keer was moest het nog op gang komen.</p><p>Op dag 16 zou ik volgens mijn app ovuleren, ovulatietest gedaan omdat ik benieuwd was of het allemaal “werkte” en die was positief! Dag er voor gezellig gehad met mijn man.</p><p>4 dagen voor nod heb ik pijn aan mijn eileiders, pijnscheuten met uitstralingen naar mijn lies en onderrug en verlies ik savonds een heel klein beetje gekleurde afscheiding.</p><p>3 dagen voor nod heel licht bloedverlies. Soms druppels oud bloed, soms rood bij afvegen. Vanmorgen niks meer. Eigenlijk zou ik pas vandaag ongesteld moeten worden. <br /><br />omdat ik de vorige keer ook zo super licht ongesteld was weet ik niet of het dat is, of ik mogelijk toch een innestelingsbloeding heb. Verder heb ik geen symptomen.</p><p>Iemand die zich hier in herkent? Wat zijn jullie ervaringen?</p><p> </p>
 
Kan heel goed passen bij ontpillen, dan kan je cyclus gekke dingen doen.. Maar kan ook betekenen dat je zwanger bent! Ik denk dat je maar op 1 manier antwoord kan krijgen en dan is een zwangerschapstest doen ??
 
Hoi hoi,
Ik zoek zelf ook naar duidelijkheid. Heb geen idee meer van wat ik denken moet.
28 februari is mijn nod maar sinds 24 februari heb ik licht roze bloedverlies, en vandaag ook. Ook wat lichte krampjes. 23 februari een "positieve'' test, al twijfel ik aan de duidelijkheid van de streep... 
Kortom, ik heb geen flauw idee meer. 
Tips, advies zijn welkom.
 
Terug
Bovenaan