Lichte ongesteldheid maar ook een licht positief zwangschapstest.

<p>Hallo,</p><p>Ik zit met een enorme onzekerheid en twijfel, en ik hoop dat jullie mijn wat verder kunnen helpen met ervaringen.</p><p>Gistermiddag begon ik zoals ik denk met mijn ongesteldheid. Gisteravond rond een uur of 7 werd ik echt heel misselijk dat t gewoon naar boven kwam(sorry). Nog steeds denkende okee dat kan gebeuren.</p><p>Nu kwam het in me op rond een uur of 23:30 om toch een zwangerschapstest te doen, waarom geen idee maar zn gevoel kreeg ik. Deze test gedaan met de early kv test, die ik nog had liggen.</p><p>In eerste instantie na 3 min niks te zien waardoor ik dacht dat er dus gewoon helemaal niks aan de hand was. Een kwartier later toch stiekem eens gekeken en er zat een licht ingekleurd streepje jn het horizontale balkje.</p><p>Nu is mijn vraag, kan ik nu toch zwanger zijn of is het gewoon niks? Wel verlies ik ook vandaag bloed met en heel af toen een klein stolseltje erbij, weliswaar veel minder dan normaal.                                  Ik zal proberen om een afbeelding eraan toe te voegen.</p><p>Hoop dat jullie snel reageren, heb toch wel grote twijfeles en onzekerheid</p><p> </p>
 
Ik zou ook zeggen: test nog eens met ochtendurine, want na zo lang nog aflezen is eigenlijk niet de bedoeling. 
 
Ik zou morgen ochtend nog eens testen. Ze zeggen wel indroogstreep telt niet maar geloof mij ik heb heul veul negatieve testen gehad en na 24 uur zat daar nog geen indroogstreep op. Plus het was geen geconcentreerde urine..
Dus ik duim voor je! Laat morgen nog weten wat er uit kwam!!
 
Nou ik heb vanmorgen weer geprobeerd nu met de etos gewone test geen early. En nu kwam er weer heel licht een streepje na een kwartier. Ik heb even uitgerekend en ik zou ronde 3e/4e week zitten dus t zou kunnen dat het nog te vroeg is.
Morgen weer proberen met de early en anders laat ik het erbij. Wat wel vreemd is, mijn mestruatie is al zo goed als voorbij terwijl ik toch echt normaal 4/5 dagen menstrueer. En nu 2 dagen
 
 
Eerlijk? Rond de 4 weken zwangerschap (dus rond je nod) gaan heel veel zwangerschappen mis. Het feit dat je nu pas positief test met een early test.. betekent dat je hcg heeel laag is. Maar je vloeit wel al.. Kans is dus groot dat je ongesteldheid door zet. Ik zou even een paar dagen wachten, zien waar t heen gaat. Dan kun je altijd nog opnieuw testen met een 'normale' test. Want als je wel zwanger bent, verdubbelt je hcg zich elke 2 dagen. Ik heb zelf ook ooit eens met n early positief (op mijn nod) licht positief getest, en 1 of 2 dagen later werd ik ongesteld. Dus ik zou zelf die testen niet meer gebruiken, puur uit zelf bescherming. Maar hey, wie weet is t bij jou anders! Succes en probeer wat geduld te hebben. ?
 
Het zou best innestelingsbloeding kunnen zijn, maar nadat de tijd versterken is die in de handleiding staat is de test niet meer betrouwbaar. Dus kans dat je zwanger bent is wel erg klein. Test anders na een paar dagen nog een keer als je heel erg twijfelt. Dan zou er echt wel genoeg hcg moeten zijn. Maar dan wel binnen de tijd kijken, alleen dat telt.
 
Ik ga gewoon achter 2 weken nog een test proberen. Als ik dan zwanger zou mogen zijn, dan zal er wel genoeg hcg waarde in mijn urine zitten. En ander is het jammer maar helaas, hopelijk is dat niet geval.  ?
 
Terug
Bovenaan