lichte ongi krampen:-( ei of stress?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Heb sinds gisteren lichte ongi krampen. Wat zal het zijn?? Volgends de calculator is morgen mn ei (kan eerder of later he) heb sinds gisteren heeel soms ff zoeen ongi krampje wel licht maar herken het wel. Wat zal het zijn? mn ei in aan tocht of stress die ik heb haha. Achh zal het veel uit maken. Vorige maand had ik met mn ei 4 dagen een opgeblazen gevoel. Zit eigenlijk eerder op zoiets te wachten...

groetjes en een fijne dag

het is dan je ei die gaat springen!
het kan lichte krampen geven.
sommige voelen niks, m,aar jou voelt hem dus wel!
de calculator heeft het goed uitgerekend!

succes de aankomende klus dagen!

Ana de klus! ;-) Dat zal toch je ei zijn die op springen staat!

Liefs Lynn.

hihi ja heb eergisteren voor het laatst geklust was wat gestresst en zat met een bakkus van hier tot ginder dus ja ga je niet ff lekker.....klussen he. Alleen man lief weet wanneer mn ei is en het moet spontaan zijn. Hij is nu bezig hihi dus ja...ga niet ff en zoonlief ook zo thuis dus word of vanavond anders hopen op de zaadjes van eergisteren. Maar is tie gesrpongen of kan het morgen ook had de krampjes gisteren ook. hihih thnxx

Ja tis erg maar we zitten allemaal in het zelfde. Ben der een half uur later en toch geklust. hahah schaam schaam. Even man verleid maar ja kind komt zo thuis dus moest snel niet dat ik dat zei ofzo, maar goed zn zaad was minder omdat tie niet lang genoeg werd opgewonden. Dat heb je met vluggertjes. Dus weinig zaad maar zal dat wat uitmaken? Mn buikpijn is iets meer nu aan het worden en net als vorige maand aan de rechterkant voel ik iets nu heel vreemd? Want als je ei rechts springt moet die de maand erop links springen praatjes of waar?? Maar goed, we zien wel. Heb nu vanaf vorige week ofzo om de dag geklust. Als mn ei morgen komt of nu dan ist goed maar overmorgen geen idee hoe het zit we zien wel misschien morgen nog even klussen. Want vorige maand was tie er later dan ik dacht en denk dat het daar mis gegaan is. had toen op de 28ste dacht ik voor het laatst geklust en mn ei was 2maart en die heb ik bijna 100% gevoeld. Want 4dagen ervoor een opgeblzaen gevoel en die vrijdag voelde ik rechts een steek en toen was het weg dat opgeblazen gevoel dus ja. Nu sinds gisteren ongi krampjes licht nu na klussen iets meer. we wachten af!

Groetjesss

Terug
Bovenaan