lichte ovulatie testen en toch zwanger ?

<p>Hallo, </p><p>ik ben nu ongeveer een week 1-2 keer per dag aan het testen met ovulatie testen. en ze zijn al heel de week licht. iemand meegemaakt dat je toch zwanger kan zijn als je alleen maar lichte testen hebt gehad? </p>
 
Wellicht word hij nog donkerder? Lopen ze op of juist af? Ben je allang van de pil? Welke cyclusdag is het en hoelang is je cyclus normaal?
 
Hoi! Welke testjes gebruik je? Ik heb die van de action en daar staat ook altijd een licht streepje op! Als de test streep net zo donker is als de controlesteep heb je je LH piek voor zover ik weet. Of je die lichtje streepjes ook kan betekenen of je zwanger bent dat weet ik niet zo goed. De vragen die Wilkindje stelt zijn dan wel handig :) 
 
haha sorry is de eerste ronde, 2e kindje. geeeen idee wat mn cyclus is. slikte de pil altijd door.. ben 22 sept gestopt met de pil. 23-27 sept ongesteld geweest. 
bij mijn andere dochtertje ook het zelfde gedaan. ook geen idee van mijn cyclus. en toen in de eerste ronde op dag 33 positive test. geteld vanaf eerste dag dat ik ongesteld was. dus denk dat ik maar even 30 dagen aanhoud ofzo. of wat denken jullie ? kan nu natuurlijk ook helemaal anders zijn. 
de testen blijven steeds het zelfde. niet lichter en niet donkder.
ze zijn van test-it zijn van die stics 
 
Dan zou ik toch nog even doortesten lh is altijd in je lichaam te vinden dus als dat bij jou wat meer is verklaard dat het streepje dat gelijk blijft, hij zal 1 deze dagen vast oplopen maar houd er rekening mee dat het dit keer langer kan duren voor je een eisprong vind, de pil kan gekke dingen doen met je lijf weet er alles van. Succes meis hoop dat je hem gauw vind en andere gewoon om de dag of 2 dagen gezellig maken dan kun je niet missen ☺️ Of het dan lukt is nog een 2e maar zo weet je wel zeker dat je goed zit.
 
ja klopt ! daarom zeg ik ook misschien is het deze keer wel heeeeel anders. ik wil te graag! en heb echt geen geduld helaas. maarja zou wel moeten! dat doen we idd wel vanaf dat ik ongesteld ben geweest. we hebben afgesproken dat we deze maand even tot ik weer ongesteld ben om de dag gemeenschap hebben. en daarna verder kijken haha echt heel leuk zo als het moet ( not ). vorige keer trouwens geen eisprong gevonden. 
 
Ik had paar dagen ovulatie testen gedaan. Mijn gyno wist niet zeker maar vermoeden dat ik al eerder eisprong had gehad. Toen ik zag dat gisteren positief ovulatie test had. Was voor mij dubbel. Wie nou gelijk had... ben dus vandaag naar action gerend en vroege zwangerschap testen gehaald. Toen ik thuis kwam dacht ik heb 2 uur niet gedronken mijn nod moet ergens over 4 dagen komen. Heb lichte krampen en alles. Doe eens voor de gek... maar heel gek is het tweede streep er meteen gekomen... dus ben in schok en blij maar morgen test ik vroeg in de ochtend nogmaals. Gelukkig heb ik morgen afspraak bij de gyno voor mijn echo cd 25. Kan ik met haar over hebben want dit zag ik echt effe niet aankomen. Hopelijk wordt het ook geen mk.. wat een rare dag ...
 
Terug
Bovenaan