Lichte positieve test...?

Goedemorgen allemaal!

Gisteren was 14 dagen na mijn eisprong (gemeten met ovulatietest)..

Gisteren hoge temperatuur nog steeds en test gedaan. Licht 2e streepje te bekennen op de kv early test.

Vanmorgen opnieuw getest. Nog steeds licht, wel iets meer zichtbaar. Ook op de early test & 1 op 2v5 van kruidvat. Daar ook een heeeel licht streepje.

Hoopte vanmorgen op een knal test. Ben heeel blij maar het maakt mij ook onzeker.

Iemand hier ervaring mee? Ook gehad? Ga maandag nogmaals testen denk ik maar... met een CB test dan ook. Spannende periode, pffoee!

Hoop op war ervaringen! Liefs.

Gefeliciteerd!!!

Een streepje komt alleen als je hcg in je lijf hebt en dat heb je alleen maar als je zwanger bent..

Als je zekerheid wil gewoon morgen weer met ochtendurine testen. Maar positief is positief hoor!

Wat leuk! Ik had gister precies hetzelfde. De controle streep op de test was zeer helder, maar bij de test stond er een heel dun roze streepje (maar desalniettenmin... Een streepje!). Ik ben direct naar de drogist gegaan en heb een digitale test gehaald van clearblue waar je ook voor de datum van je 1e menstruatie kan testen. Die gaf aan dat ik 2 weken zwanger ben!

Hadden we nog helemaal niet verwacht, want het was pas de 2e maand dat we probeerden. Nu maar hopen dat alles goed gaat...!

Dankjullie!!

Maandag ook maar een digitale test doen! Jij ook gefeliciteerd Suzanne! Wat een spannende en leuke tijd!

Hier in ronde 8 gelukt.

Nog meer mensen met een soortgelijke ervaring?

K5

ik heb het zelfde gehad

etos huis merk positief..

een streep is een streep ik zou je alleen afraden de early van clear blue te doen die gaf toen bij mij niet zwanger aan en dat maakte me weer ontzettend onzeker..

inmiddels 4 maanden zwanger

dus voorzichtig gefeliciteerd

Positief is positief inderdaad... ik had op de dag dat ik verwachtte ongesteld te worden (dit was de eerste ronde, dus niet zeker of het klopte) een test gedaan. Ik had ook een heel licht streepje, het streepje komt echt alleen als er HCG in je urine zit. Ik heb direct die zelfde middag een digitale test gedaan van Clear blue en daar kwam inderdaad op te staan zwanger. Als je twijfelt kun je ook kiezen voor een digitale test.

mijn eerste zwangerschap ook een lichte streep daarna clearblue digital zwanger dat gaf wel genoeg bevestiging !

Helaas een miskraam geworden. Nu in ronde 4 , 5 dagen voor nod!

Voel weinig, alleen erg moe dus ga er niet vanuit dat ik zwanger ben

Terug
Bovenaan