lichte positieve testen wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal , ik heb inmiddels 2 cb. tests gedaan en allebei lichte strepen ik heb zelfs een apotheek test gedaan en precies het zelfde maar nu heb ik 1 digitale test van cb. gedaan en die geeft aan negatief wat moet ik nou toch gaan geloven?? wie heeft daar ook mee aan de hand gehad?? en die toch gewoon zwanger bleek te zijn ?? wie kan mij uit de verlossing helpen aub? liefs manon

hoi manon,..

vreemd verhaal,..alle testen zijn van cb en dat is toch een goed merk,..een streep is n streep hoe licht dan ook maar dat dan de digitale negatief geeft is erg raar,..heb je wel al je NOD gehad? ik zou Of nog een test kopen van een ander merk of even contact opnemen met je huisarts en die een testje laten doen.

veel succes

ik heb digitale test smiddags eind van de middag gedaan misschien dat dat het probleem is en bij de test van de apotheekmerk was precies het zelfde ik ben net bevallen 3 maanden geleden en weet niet wanneer ik ongi moet worden ik heb alleen vorige week 1 dag bruin bloed oud bloed verloren en daarna niks meer groetjes manon

Hoi Manon,

Ik had gisteren (na 6 dagen overtijd) ook een licht positieve CB-test.

Werd helaas vandaag ongesteld. Een tweede CB-test vandaag testte ook negatief. Ik ga ervan uit dat ik misschien heel even zwanger was (want kennelijk toch HCG-hormoon), maar dat het mis is gegaan.

Succes!

Hester

Hoi Manon,

Ik heb begrepen dat de digitale testen meer hCG nodig hebben om positief te testen. Dat zou kunnen verklaren waarom de anderen wel (min of meer) positief zijn en de digitale niet.
Hopelijk toont de digitale test over een paar dagen een definitieve "zwanger".
Succes!

Liefs!

Terug
Bovenaan