Lichte steekjes onderbuik 10w6d zwanger

<p>Hallo meiden,</p><p>Ik zit echt met een knoop in mn maag, vannacht heb ik zo'n 15 minuten lang hele kleine lichte steekjes in mn buik, preciese plek geen idee.. word hier zo onzeker van. Ik lees veel over bandenpijn, maar dan ook dat dit meestal een steek geeft met draaien, of verkeerde beweging, maar ik heb het voornamelijk in rust modus. Het doet geen pijn maar fijn voelt het ook niet omdat ik er zo onzeker van word. Ik zat ook nog te denken aan blaasontsteking, maar heb verder geen lage buikpijn, rugpijn, koorts of branderige gevoel bij het plassen. Ga voor de zekerheid wel urine inleveren vandaag bij de huisarts (het zekere voor het onzekere).</p><p>Wie kan mij geruststellen?? Of heeft dit ook? </p><p>We hebben volgende week dinsdag pas de 12 weken echo. Dus dat duurt nog even?.</p><p> </p><p>Groetjesss</p>

Wat vervelend dat je hier last van hebt. Goed dat je urine inlevert bij de huisarts. Als je zwanger bent, kan het namelijk zijn dat je de standaard blaasontsteking kwaaltjes niet hebt. Mocht het geen blaasontsteking zijn, is het misschien 'gewoon' het groeien van je baarmoeder. Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en denk dat ik je omschrijving wel herken. Ik kon soms geen houding meer vinden dat ik er geen last van had. Je mag trouwens wel gewoon paracetamol nemen als je zwanger bent! Sterkte!

Dankjewel voor je reactie!!
Ja is echt heel erg vervelend, het is niet continu aanwezig, maar bijvoorbeeld net ook weer en dan zit ik rustig op de bank en dan hele lichte steekjes en nu is het weer weg. heel apart. Heb dat in de beginnede weken 4/5 ook wel eens gehad en dan meer ook menstruatiepijn maar dat is gelukkig nu niet zo. Ik ga er niet vanuit dat het een blaasontsteking is, maar inderdaad mocht het wel zo zijn kan je het maar beter voor zijn.
Fijn dat ik niet de enige ben die dit gevoel ongeveer heeft. Zal wel heel opgelucht zijn als volgende week de 12 weken echo in orde is? dan ben ik echt opgelucht hihi.

Terug
Bovenaan