lichte steken in buik?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb even een vraagje.. heb sinds gisteren lichte steken in mijn (onder)buik.. Bij mn baarmoeder dus... Doet niet echt schreeuwende pijn ofzo maar ik voel wel steeds lichte steekjes.. Kan dit kwaad en wat zou het kunnen zijn???

Groetjes,

Sharon

Hallo sharon,

gefeliciteerd met je zwangerschap, waarneer ben je uitgerekend? Ik ben zelf ook zwanger van ons tweede moppie, nog maar pril hoor en niemand weet het ook nog. Maar ik zag jou vraag en dacht ik moet even reageren. Ik zou me er niet te druk om maken hoor, het is heel normaal dat je af en toe wat steekjes hebt. Er gebeurd zoveel in buik, en ook je darmen moeten heel wat ruimte inleveren. Nou ik hoor graag van je hoelang je zwanger bent en waarneer je natuurlijk bent uitgeteld.

Groetjes ninet

Hoi Ninet,

Dankje voor je reactyie. Ik ben 12 weken en 4 dgn zwanger. Ben uitgerekend op 18 oktober.. Wel spannend hoor! Ik weet dat het erbij hoort om af en toe wat steekjes te hebben, maar bij mij is het eigenlijk de hele tijd door.. Ik denk niet dat er iets grootschaligs mis is hoor.. maar ik vroeg me af, of ik er toch misschien even melding van moet maken bij de vk.. Nouja, ik ga er woensdag heen dus dan zal ik het wel even melden..

Hoe ver ben jij en wanneer ben jij uitgerekend???

Groetjes,

Sharon

Terug
Bovenaan