Lichte steken links onderbuik

<p>Hi allemaal,</p><p> </p><p>ik ben nu vijf weekjes zwanger en ik had vandaag op en af lichte steken links in mijn onderbuik, net boven de vagina. De steken zijn nu gestopt. Het maakt me toch onzeker.. ik moet nog drie weken wachten tot mijn eerste echo.</p><p>Heeft iemand ervaren met de steken?</p>

Hey! Gefeliciteerd!
ik kan mij wel herinneren toen ik zwanger was dat ik ook heel wat krampen had! Een keer was het zo heftig dat ik toch naar de spoed ging! Alles was gelukkig goed, ik hoor vaker dat er meerdere dames zijn met krampen en steken dus hoort er wel een beetje bij! Maak je geen zorgen.
Je baarmoeder moet natuurlijk groeien en je lichaam heeft met heel wat hormonen te maken. Mocht je nou echt heftige pijnen hebben en/of echt bloedverlies zou ik even de huisartsenpost bellen. 

Hoort er allemaal bij bereid je maar voor op nog veel meer krampen de eerste weken zolang je maar geen bloedverlies hebt

Ik ben nu ongeveer 6,5 weken zwanger en herken het wel! Ik voel meestal wel duidelijk dat het mijn darmen zijn. 

Ik heb van week 5 tot week 8 hele erge pijn gehad. Ongeveer 4 a 5 keer per dag, 20 minuten lang. Steken/kramp onder in mijn buik/ rug/heupen. Soort banden pijn of innestelingspijn. Gelukkig na week 8 geen last meer van gehad.

Terug
Bovenaan