Lichte steken onderbuik

Ik ben 7 a 8 weken zwanger en heb best vaak lichte menstruatie steken in de onderbuik.
Ik maak me best druk wegens prive problemen, zou het daar aan liggen??
Ik vraag me dus af of het normaal is dat je die steken de hele dag voelt??
Ze zijn heel licht hoor, maar voel ze wel
Dit is mijn tweede zwangerschap, en kan het niet echt meer herinneren bij mijn eerste.

Groetjes

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, het zijn waarschijnlijk de banden waar je baarmoeder op rust die uit elkaar getrokken worden door het groeien. Ik heb het zelf ook, vooral links richting mijn lies. Het schijnt er allemaal bij te horen !!

Je kunt natuurlijk voor de zekerheid altijd je verloskundige bellen.... (op internet kun je er ook veel over lezen trouwens!)

Sterkte !

Groetjes Marasje

Volgens mij kan het voorkomen tijdens de zwangerschap.
Zolang er maar geen bloed tevoorschijn komt.
Zelf heb ik het ook, dat als ik me erg druk maak, ook in privesfeer, dan krijg ik een hele opgezette buik en ook dat menstruatiegevoel.
Ik zou me niet te druk maken erover.

Liefs, Go

Ik kan mij nog goed herinneren van het begin van mijn zwangerschap dat ik ook die menstruatie achtige krampen en steken had.

Dit heeft geduurd tot z on 14 weken.

Het heeft echt met de innesteling en de groei van je baarmoeder te maken.

Nu tegen het einde van de zwangerschap krijg ik het weer, en dat heeft dan weer met het indalen en soort oefenweeen te maken.

Dr gebeurt van alles in je buik, en dat voel je .

Ik hoop dat je privé problemen gauw voorbij zijn, zodat ze je zwangerschap niet zullen belemmeren.

Sterkte!

Sannes

35 wkn

Terug
Bovenaan