Lichte steken

Hee dames,

Ik heb af en toe lichte steken aan me linkerkant van me buik ? Kunnen dit banden zijn ? Is dit normaal of komt dit jullie bekend voor..
Als ik een volle blaas heb en geen mogelijkheid is om naar de wc te gaan heb ik ooit soort van steken blijkbaar vind die kleine het niet fyn en misschien veroorzaakt die pijn.
Ook heb ik af & toe steken in me hart/borstkas ?

groet meisje1990
 
Ja hoor dat kunnen zeker je banden zijn. Hoe ver ben je? Ik heb ook vaak van die steken, vooral op de fiets. En in de borst/hart, ik heb altijd t idee dat t mijn borsten zijn haha. Dan denk ik even goed na waar ik t nou echt voel en dan kom ik wel uit op mijn borsten.
Vertrouw je t niet dan vraag je t even na bij je vk of huisarts.

Succes

xx
 
he meis kan goed je banden zijn, kweet niet ifje eerste kindje of meerdere is maar bij de 2de heb je sneller last van wegens je buikspieren slapper zijn en dus je banden niet echt kan opvangen.

Het kan ook blaas ontsteking zijn, omdat je zwanger bent en dus vaker moet plassen en soms ook kleine beetjes wegens dat een ukkie erop zit teduwen voel je dat niet.

Zeker als ej volle blaas hebt en dan steken krijgt kan je blaas onmtsteking zijn, zou als ik jou was voor de zekerheid ochtend urine laten na kijken bij de ha beter zeker dan onzekere.

sterkte ermee

liefs
 
Terug
Bovenaan