Lichte streep early Sensitest test na 1 uur

<p>Ik loop al een uur te ijsberen door de kamer van onzekerheid. Vanochtend heb ik een early test gedaan, mijn NOD is pas over 2 dagen. Na 30 seconden stond er helemaal geen streep en ging ik er vanuit dat het wederom een negatieve uitslag is. </p><p>Na een uur nogmaals gekeken en er staat nu een lichte streep op de plek waar een streep hoort te staan. De negatieve test van twee dagen geleden heb ik uit de prullenbak gevist en deze heeft nu ook een lichte streep.. </p><p>Sensitest geeft aan dat er geen indroogstrepen zijn in de testen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben stiekem aan het hopen dat ik zwanger ben natuurlijk. Maar vrees ook dat de teleurstelling nu ook vele malen groter zal zijn. </p>
 
Je moet de testen wel binnen maximaal 10 minuten aflezen..
Daarna kan je ze als negatief beschouwen.
Zou gewoon na je NOD nog eens testen.
 
Ik denk dat er wel een kansje is. Zou alleen als ik jou was van Kruidvat een vroege test halen en voor de zekerheid ook de test herhalen over paar dagen en met ochtend urine. Maar wat wellicht positief voor jou is. Bij mij viel de sensitest ook heeeel licht uit. Na 5 a 10 min pas iets te zien. 
Ik hoop voor je op goed nieuws! Maar durf niks met zekerheid te zeggen.
 
Als het een roze streep is heb je hcg in je lichaam is mij verteld. Als t grijs is niet.. 
Ik had het pas, na een uur ook een lichte streep. Dag erna weer een test wel binnen de tijd een lichte streep. Toen de kruidvat 2v5 gehaald en positief. Nu 7 weken zwanger 
 
Hi, 
 
Ik heb vrijwel hetzelfde gehad met dezelfde testen en bij mij was het gewoon zwanger ? 
Donderdag getest, negatief, weggegooid. Zaterdag voelde ik me toch wat anders, getest en er een kwam een minimini streepje ? Die test van donderdag uit de prullenbak gehaald en daar stond ook al een zeer licht streepje, bijna niet te zien! 
Heb je aleerder deze tests gebruikt? Ik heb geen ervaring met indroogstreepjes. Als er een lijntje bij mij stond zelf super licht was het zwangerschap. Dit is mijn tweede zwangerschap. 
 
[quote quote=10138848]Hi, Ik heb vrijwel hetzelfde gehad met dezelfde testen en bij mij was het gewoon zwanger Donderdag getest, negatief, weggegooid. Zaterdag voelde ik me toch wat anders, getest en er een kwam een minimini streepje Die test van donderdag uit de prullenbak gehaald en daar stond ook al een zeer licht streepje, bijna niet te zien! Heb je aleerder deze tests gebruikt? Ik heb geen ervaring met indroogstreepjes. Als er een lijntje bij mij stond zelf super licht was het zwangerschap. Dit is mijn tweede zwangerschap.[/quote]
Ik heb nog geen ervaring met indroog strepen. Normaal is het echt wit ook al kijk ik een dag later weer. Ga morgen weer testen en anders toch maar eens naar de Kruidvat toe ;)
 
Ik heb dit ook met de sensitest gehad. Ik keek een paar uur later en was idd een heel licht streepje te zien. 3 dagen later was het veel duidelijker bij een nieuwe test en dus zwanger!
 
Terug
Bovenaan