Lichte streep ovu test

<p>Hoi dames! </p><p>Ik ben nog vrij nieuw hier maar ik lees al een tijdje mee. Ik heb een onregelmatige cyclus, de laatste was 33 dagen nu zit ik op dag 14 van de mijn cyclus als ik uitga van 33 dagen. </p><p>Nu had ik gisteren een lichte streep bij mijn ovu test van test point. En vandaag weer. Ik ga er van uit dat dat nog niet positief is. Maar vroeg me toch af hoe jullie erover denken.</p><p>vorige maand voelde ik mijn eisprong heel duidelijk. Maar ook dat verschilt per maand.  En we klussen sowieso om de dag of elke dag dus dat is niet het probleem. Wil gewoon wat duidelijkheid.</p>
 
Als je cyclus 33 dagen duurt, dan zal je ei op zn vroegst op dr 19e dag zijn...pas als beide streepjes even donker zijn, heb je je piek gevonden.
 
Hey 
 
Ik had een cyclus van 33 en eisprong op de 20e dag.. de dag voor de piek geklust en nu 9 weken zwanger.. het streepje moet net zo donker zijn als de controle streep of donkerder dan pas is hij positief. Doe ze elke dag zelfde tijds stip dan zie je hem vanzelf oplopen.
 
Succes 
 
Terug
Bovenaan