Lichte streep zwangerschapstest

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb gisterochtend een zwangerschapstest van de Jumbo gedaan (leidapharm) en deze gaf een hele lichte streep. Ik twijfelde daardoor en heb nog een test gedaan, ook hierbij weer een lichte streep. Ik heb daarom vanochtend een digitale test van Clearblue gedaan en deze gaf als uitslag: niet zwanger. Dit bracht me enorm aan het twijfelen. Ik heb nu net nog een predicatie test gedaan, maar hierbij zie ik geen tweede streepje. Ik weet niet zo goed op welke dag van mijn cyclus ik zit omdat ik pas twee maanden terug gestopt ben met de pil en nog geen regelmatige cyclus heb gehad om dit te berekenen. De laatste keer dat ik ongesteld was, was 29 dagen geleden. Heeft iemand dit vaker gehad met de leidapharm test van de Jumbo? Kan het vals positief zijn? Of zou ik na langer wachten ook een positieve uitslag bij andere testen moeten krijgen?</p>

Meestal is een streep wel zwanger hoor! Misschien nog pril, clear blue geeft meestal pas iets later zwanger aan. Morgen nog een testje doen? Kruidvat early? Die zijn goedkoop en betrouwbaar. 

Hoii, 
Ik ken het probleem. Dat heb ik ook gehad bij de test van de jumbo. Test gehaald bij de apotheek en daarop was ik negatief en paar dagen later op clearblue 1,2 weken zwanger. Misschien nog te vroeg of als je echt twijfelt naar de dokter gaan. (hier testen ze dat voor je als je onzeker bent) 
Succes in iedergeval! 

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb vanochtend weer een test gedaan, deze keer de 2v5 van Kruidvat. Maar ik zie weer geen tweede streepje. Ik begin nu toch te denken dat de testen van de Jumbo vals positief waren of, zoals ElsieJoy zei, de zwangerschap niet heeft doorgezet. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden en voel me wel al sinds vorige week af en toe misselijk en erg moe. Ik wacht het nog maar een poosje af en als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben zal ik nog een keer testen.

Ik weet niet of jullie deze foto kunnen zien. Maar dit was de test van de Jumbo die volgens mij heel licht positief is. Je kunt de tweede streep niet zo goed zien, maar hij is er wel. Hij was ook al af te lezen na 5 minuten, dus het is geen indroogstreep.

Terug
Bovenaan