Lichte streep

<p style="text-align: center;">Hey allemaal  </p><p>Ik ben vandaag 8 dagen overtijd, vrijdag een positieve test met een licht streepje. Dit bleef de laatste 3 dagen zo. Vanmorgen een clearblue test gehaald en deze zei 'niet zwanger' terwijl ik met de sensitest wel een licht streepje had. Ik heb de huisarts gebeld en zij zei dat ik pas bij 10 dagen overtijd moest testen en dat een licht streepje alleen verschijnt als je zwanger bent. Voel me echt gefrustreerd, heeft iemand dit ook zo gehad en was je toch zwanger? </p><p>Liefs Joyce </p>

De clear blue schijnt echt minder gevoelig te zijn. Ik durf je te feliciteren met je zwangerschap! Ik ben nu 17 weken zwanger, heb ook geen knal testen gehad, lichte maar wel zichtbare streep.

Hier helaas een iets minder positieve ervaring. Ik had ook een lichte streep, die gedurende de dagen niet donkerder werd. Helaas na een paar dagen toch gewoon ongesteld geworden..
Hopelijk is het bij jou niet zo, maar ik wilde het toch even met je delen..

Dankje Now, had je ook geen verschijnselen van menstruatie? 
KayP ik hoop het zo! Ik heb op aanraden van de dokter de testen van het kruidvat gehaald. Maar ik wacht nu nog even met testen.

Hier helaas ook slechte ervaring. Begon met een lichte streep, iets donkerder geworden (kruidvat). Die van clearblue gaven nog steeds negatief aan. Bloedtest wees uit dat hcg veel te laag stond (vandaar wel zwanger, maar niet positief zwanger) waardoor het er bij vijf weken (gisteren) uit gekomen is...
Ik weet alvast dat ik de volgende keer niet zo vroeg meer test, ik weet nu ook dat de strepen donkerder zouden moeten worden. 

Terug
Bovenaan