Lichte streepjes en bloedverlies....

Hallo allemaal, ik heb 2 testen gedaan, 1 na 7 dagen over tijd en 1 na 10 dagen over tijd. Beide keren was er een heeel licht streepje te zien. Nu, na 12 dagen, heb ik bloedverlies; heel helder en schoon. Betekend dit nu dat ik een miskraam heb gehad? Ik heb geen krampen gehad en het kietelt aan mijn eierstok. Kan iemand vertellen wat deze signalen kunnen betekenen???

Bedankt, een ongerust anoniempje
 
Het kan een miskraam zijn maar ook een gewone bloeding. Sommige zwangere vrouwen hebben tot aan week 20 af en toe bloedingen. Zolang je echt geen buikkrampen hebt, zou ik even afwachten. Een miskraam gaat meestal gepaard met buikkrampen. Dat kietelen heb ik nog nooit gehoord. Als het bloeden dagelijks is of ineens erger wordt zou ik even de ha of vk bellen. Die kunnen je beter adviseren.
 
ik zou ook even naar de ha gaan. die kan je waarschijnlijk doorverwijzen naar de gyn. voor een inwendige echo. en kijken of er een vruchtje aanwezig is.
het heeft niet veel zin om na een paar dagen nog een test te doen, omdat als je een miskraam zou hebben het hcg hormoon waarschijnlijk nog een tijdje in je bloed zit. en kan je dus nog steeds een positieve test krijgen en dat zou verwarrend zijn.
ik wens je veel succes.

groetjes van sandy
 
Het lijkt gewoon alsof ik ongesteld ben geworden, dus ik denk dat ik niet (meer) zwanger ben. Ik zal maandag de HA maar effe bellen... Toch een naar gevoel dat ik niet weet waar ik aan toe ben, ik ga er nu vanuit dat ik NIET zwanger ben. Wel een telleurstelling, maar we zijn pas 2 maanden bezig, dus we hebben alle tijd. Jammer dat de eerst keer zoveel onzekerheden met zich mee heeft gebracht...

Bedankt voor jullie lieve reacties, daar heb ik toch veel steun aan!
Groetjes van een ongerust anoniempje!
 
waarschijnlijk heb je een hele vroege miskraam gehad omdat je wel twee positieve testen had.Iedergeval kan het nooit kwaad toch even contact op te nemen met je huisarts,ook voor een evt. volgende zwangerschap en het verloop daarvan!!

succes ermee!!!
 
Het hoeft niet perse een miskraam te zijn hoor, al kan het natuurlijk wel. Ik ken diverse meiden die nog een maand of twee bloedverlies gehad hebben en toch zwanger waren. Vraag aan je huisarts of je een inwendige echo kunt krijgen (zal hij misschien niet doen!) of wacht af wat er verder gebeurt. Misschien wordt je volgende maand niet ongesteld en blijk je toch nog zwanger te zijn. Heel veel sterkte.
 
wil je niet ongerust maken, maar bij mij duidde dit op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Weinig hcg dus lichte testresultaten, niet echt buikpijn, en wat bloedverlies.Het hoeft niets ernstigs te betekenen, maar laat er wel even naar kijken.
 
Terug
Bovenaan