Lichte test, 1.5 week overtijd

<p>Help!</p><p>Ik ben 10 dagen over tijd. Kruidvat 2v5 test is onduidelijk, er lijkt een heel licht streepje te staan maar het zou ook indrooglijntje kunnen zijn. Clearblue digitaal vroege detectie zegt "zwanger", maar die slaat natuurlijk aan met heel weinig hcg.</p><p>Zijn er vrouwen die ervaring hebben met zo'n laag hcg gehalte na 1.5 week? En dat het goed zat? We zijn al langer dan 2 jaar bezig, dus zeer onzeker.</p>
 
Ik was een week overtijd. En had alleen negatieve testen. Ik heb toen na die week een action test gedaan en kreeg maar een heel licht roze streepje. Nooit een echte knaltest gehad. Nu ben ik morgen al 37 weken zwanger. Als de clearblue zegt dat je zwanger bent mag je daar denk ik wel voorzichtig vanuit gaan. Wel zou morgen even de dokter bellen of je bloedonderzoek kan krijgen.
Bij sommige vrouwen bouwt het hormoon gewoon wat langzamer op dan bij anderen.
Ik wens je alle geluk!
 
Als je niet zwanger bent krijg je ook geen licht streepje. Dan is er geen hcg in je bloed. Dus je bent naar mijn idee gewoon hartstikke zwanger. Licht streepje is ook zwanger! En de clear blue zegt het zelfs!

Gefeliciteeed!
 
Mijn schoonzus teste altijd negatief. Ging na 3 maand naar dokter bleek ze al 4 maand zwanger. Met alleen negatieve testen. Ene maakt meer hcg aan als andere
 
Ik wil je hoop niet de kop indrukken, ik hoop echt voor je dat het zo is, maar bij mij was dit een biochemische zwangerschap. Heel licht streepje op NOD en die bleef even licht dagen later, en uiteindelijk een week later werd ik ongesteld. Ik hoop echt voor je dat het raak is!! Maar ik kreeg toen hoop door allerlei positieve reacties en uiteindelijk was dit hoop dus voor niks.... 
 
Ja daar hou ik ook zeker rekening mee! Voor mij voelt het 50-50. Dank dat je je verhaal deelt, weinig mensen om me heen hebben er ervaring mee dus vind het fijn om andere verhalen te horen. 
 
Ik hoop ook oprecht dat het een goeie zwangerschap is voor je. Bij mijn 2e zwangerschap testte ik ook pas laat heel licht positief. Dit bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn (in dat geval gaat de HCG opbouw ook heel langzaam). Dus hou het even goed in de gaten en bij enorme buikpijn meteen (echt meteen!!) aan de bel trekken bij de huisarts/verloskundige. 
Maar laten we uitgaan dat je in dezelfde situatie zit als @Babyboy! :) 
 
Terug
Bovenaan