Lichte test miskraam?

<p>Hi allemaal,</p><p>Gisteren was de dag voor mijn NOD en ik kon me niet bedwingen dus ik had een test gedaan om 20:30, deze was heel licht positief. Ik dacht, nou, dan zijn hij op NOD met ochtendurine wel duidelijker zijn. Ook deze was (helaas) erg licht. Hij lijkt nu iets donkerder omdat hij ingedroogd is, maar hij was lichter. Ik heb dit 1x eerder gehad en toen kreeg ik een miskraam met 8 weken, vruchtje was gestopt met groeien met 5 weken.</p><p>Is er iemand die lichte testen had op NOD en een succesvolle zwangerschap? <br /><br /></p><p></p>

Geen ervaring mee, maar volgens mij is een licht streepje vrij normaal wat ik zo lees overal. Moet oplopen heb ik begrepen, dus gewoon na 2 dagen nog een testje doen denk ik. 

Hi, 
Klinkt voor mij als positief. 
2e en 3e zwangerschap 2 dagen voor NOD en op NOD zo'n licht streepje dat ik het bijna niet kon geloven. Allen met ochtend urine.
Geen ervaring met miskramen, nu 22 weken zwanger van nr3.
Succes en hou ons op de hoogte ?

Ik heb nooit duidelijke strepen gehad heb er heel wat testjes tegen aan gegooid voor mn nod, op nod en er na pas na de clearblue test die 2-3 weken aangaf geloofde ik het pas echt!

hoop dat het voor jou hetzelfde is voorzichtig gefeliciteerd!

Dat geeft de burger moed! Als ik geen miskraam had gehad met hetzelfde verhaal was ik ook blij geweest. Maar na 4 miskramen durf ik niet zo snel blij meer te zijn. Met de andere 3 miskramen had ik geen test gedaan op nod ivm onregelmatige cyclus (pcos). Nu wist ik precies wanneer mijn ei was etc net als de laatste keer. Ik doe over 2 dagen gewoon nog een test! Dankjulliewel ? 

Terug
Bovenaan