Lichte test na NOD (middagurine)

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik ben nu ongeveer 4+3 zwanger en dacht ik wil graag een knaltest zien :) maandag positief getest met clearblue 1-2 weken, nu dacht ik ik doe een action test maar deze blijkt helemaal niet meer zo positief te zijn! Het is wel met middagurine maar toch vind ik het streepje enorm licht voor  deze termijn… ik heb wel gewoon gedronken ect. Heeft iemand dit ook gehad met een goede afloop?</p><p>ik ben zo bang voor weer een miskraam….</p>
 
Ik had met ruim 4 weken ook paar dagen achter elkaar zo een lichte test hoor en dan nog gewoon met ochtendurine. Zou me er niet zo druk om maken..intussen ben ik 27 weken zwanger dus :)
 
O wat fijn om te horen. Ik snap dat niemand hier de uitslag kan voorspellen maar ik zou gewoon graag wat positieve verhalen horen om een beetje hoop te houden
 
Gefeliciteerd! Ik weet niet precies hoever ik was toen ik testte, maar tussen de 3 en 4 weken. Cb gaf al 1-2 weken aan maar heb nooit ook de week erna niet een overduidelijke streep op de andere tests gehad (Kruidvat 2v5 was zelfs nagenoeg negatief). Op dit moment toch echt 27 weken zwanger, dus het kan zeker goed gaan!
 
Dat is gewoon een hele duidelijke zwanger hoor!! Natuurlijk kan er vanalles misgaan in die eerste periode en houd je dat in je achterhoofd, die eerste periode is ook gewoon spannend. Ik denk dat je bovenal mag gaan wennen aan het idee dat je zwanger bent ;) Gefeliciteerd!!
 
Terug
Bovenaan