Lichte vaginale jeuk/irritatie

Op het moment heb ik daar best wel last van. Van de week leek het wel of ik van binnen een wondje had, want ik verloor ook een heel klein beetje bloed(ik voelde ook een geïrriteerd plekje)
De gemeenschap doet dan ook best een beetje pijn, het is helemaal rood ook dus ik wacht ff een paar daagjes denk ik.
Waar kan dit aan liggen?

Alvast bedankt!

Grotejes en liefs Bar

Hoi meis,
Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ook jeuk.. Niet leuk en om gek van te worden.. Kan dit een voorteken zijn van een eventuele zwangerschap??
Ik heb ook pijn aan mijn tepels maar dat had ik vorige maand ook..Denk toch dat ik schijnzwanger ben..Al kan dat niet bij mensen (heb ik gehoord..)
Hou me op de hoogte en als je iets tegen de jeuk hebt hoor ik het graag..
liefs Anne

Ja ik ging net zoeken op internet, en het kan idd eventueel een voorteken van zwangerschap zijn...het is zo weird en vaag allemaal, die klachten! Ik heb ook al ruim een week last van pijnlijke tepels,en ik zie duidelijke aderen lopen naar mijn tepels maar ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt. En schijnzwangerschap komt volgens mij wel voor hoor, bij mensen?

ik heb trouwens meer last van irritatie dan jeuk. En als ik jeuk heb zit het op 1 plekje, onderaan mijn vagina. Ik heb al gekeken met mijn spiegeltje maar kan niets bijzonders vinden....

liefs terug

Ik had ook last van jeuk,maar ging er vanuit dat ik last heb van een schimmelinfectie.Daar kan je gewoon zalf voor halen bij de huisarts.
Kan het ook bij zwangerschap horen dan???

ja inderdaad het kan beide zijn,ik hoop voor je natuurlijk dat je zwanger bent,als je er last van blijft houden zou ik even langs de ha gaan veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan