Lichter ongesteld 1 jaar na bevalling??

Rosa82

New member
Dag,

Vraagje: een jaar geleden ben ik bevallen van een heerlijke zoon. Na het stoppen met de pil beetje onregelmatig geweest en na ongeveer 4 maanden zwanger. Nu begin december weer gestopt met de pil en mijn menstruaties zijn niet helemaal regelmatig. Maar wat me met name een beetje zorgen maakt is dat mijn ongesteldheid veel lichter is dan ik gewend was. Terwijl ik altijd dacht dat het na een zwangerschap veel heftiger zou zijn. Hierin speelt ook mee dat ik geen borstvoeding kom geven (echt 0 melk) en dat nogal uitzonderlijk is. Nu vrees ik een beetje dat er iets met mijn hormonen is. Ben net ongesteld (heel licht) en ga komende ronde ovulatietesten doen om te kijken of ik wel een eisprong heb.

Dus ben benieuwd hoe bij ander dames de ongesteldheid is/was na de zwangerschap.
 
Hoi Rosa,

Ik ben ook anders ongesteld na mn bevalling ruim 2,5 jaar geleden. Het is inderdaad een dag of wat minder. Nu iets van 5 dagen, vroeger toch wel 7 dagen. Maar zo licht als jij beschrijft niet. Ik zou je ook niet kunnen zeggen waar dat mee te maken heeft. Miss eens bij de huisarts navragen?
 
Terug
Bovenaan