Lichtroze afscheiding

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 14 weken zwanger en heb veel last van extra afscheiding. Vaak gewoon wit (of gelig). Heel soms is het ineens lichtroze, alsof er bloed door zit. Heeft iemand van jullie dat ook weleens en kan dit kwaad? Het gaat nooit echt bloeden maar maak me  er wel  zorgen erom. Ik had het al weer een tijdje niet gehad maar komt helaas weer terug.

Wie heeft er ervaring?

Groetjes

hoi

ik heb ook last van veel afscheiding dat is normaal,en ik zou me niet zon zorgen maken hoor zolang je geen erge buikkrampen   krijgt en veel bloedverlies is er nix aan de hand.het kan zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is in je vagina,die is nu veel beter doorbloed dus dat kan het zijn ,maar las je het niet vertrouwd kun je het altojd aan de vk vragen.maak je niet druk he.gr wendy 10 wk zwanger tweede

Hoi,

als ik jou was zou ik even contact opnemen met de huisarts. Misschien heb je een schimmelinfectie. Als je daar mee door blijft lopen wordt je straks gek van de jeuk.

Groetjes van Marloes

Hoi !

Heb ik ook gehad !! Bij mij bleek het een blaasontsteking te zijn.
Een bezoekje aan de arts zou ik je zeker even aanraden, laat je urine even checken !!

groetjes !
Bianca

Heb inmiddels inderdaad zalf gekregen van de huisarts voor een schimmelinfectie. Urine is nog niet gecheckt maar hoop dat hiermee de klachten minder worden en daarmee ook de zorgen (maar die zullen altijd wel een beetje blijven denk ik).

Bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan