lichtroze afscheiding!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik denk toch echt dat er iets niet goed gaat.Sinds gisteravond bij het afvegen hele lichtroze afscheiding.Schrok me rot.Maar dacht nog dat het misschien wel een wondje zou kunnen zijn.Vannacht ging het eigenlijk goed.Ook de hele dag ging het aardig.Hoewel ik iedere keer toch heel bang was als ik naar de wc moest.
Vanavond kreeg ik er pijn in mijn rug bij.Niet dat het er uitloopt zegmaar, maar telkens met afvegen is het raak.Ik ga morgen dus maar naar de vk.Maar ik zie het heel somber in....kan ook echt niet positief denken meer.Heb al zoveel klappen gehad, dat ik het vertrouwen erin helemaal kwijt ben.
Ik zal morgen nog wel laten weten hoe het is afgelopen.

groetjes en jullie wens ik echt een hele gezonde zwangerschap en een heel gezond wondertje toe.Maar goed, de meesten van jullie hebben al wel een kloppend hartje gezien toch???
Komt allemaal goed.Maar mocht het bij mij echt helemaal fout zijn, dan ben ik er klaar mee.Ik trek het echt niet nog een keer.Ik ben blij met wat ik heb en daar ga ik dubbel en dwars van genieten.
liefs...

Hoi Jaimie,

Ik snap dat je je kapot bent geschrokken. Gelukkig zegt bloedverlies niet altijd wat. Een vriendin van mij heeft in het begin ook aardig wat bloedverlies gehad, maar zij heeft ondertussen al 2 echo's gehad en alles gaat nog goed. Ik hoop voor jou dat er ook niets aan de hand is. Veel sterkte in ieder geval.
Liefs, Wendy

Lieve lieve Jaimie,

Wat zal jij geschrokken zijn en bang....
Wat erg dat je dit nu mee moet maken meisje...
Ik wil zoveel zeggen maar wat is juist nu, Ik hoop gewoon dat je het hartstikke fout hebt!!! Ik denk in ieder geval aan je.....heeeeel veel succes morgen!

liefs Sas

Gatverdamme wat rot voor je. Je bent er al zo bang en onzeker over en dan gebeurt dit weer. Ik weet niet wat ik moet zeggen om je gerust te stellen en sluit me bij de vorige 2 dames aan.
Ik hoop zo dat je morgen toch goed nieuws te horen krijgt ( en dat ze die echo nu wel doen, duurt ook allemaal zo lang) Heel veel sterkte in ieder geval!

Groetjes Netjemientje!

het kan een wondje in je baarmoedermond zijn.
ik heb bij iris haar zwangerschap van week 6 tot week 13 bloed en roze slijm verloren.

en nu weer met 7 weken en 5 dagen regelmatig roze slijm en bloed. heb een echo gehad met 9 weken en 2 dagen en alles zag er prima uit.
waarschijnlijk weer een wondje in de baarmoeder mond.

hopelijk is bij jou ook dit eht geval.
groeten petra

jaimie,
ik hoop dat het goed gaat met jou en je zwangerschap!
laat je nog wat horen als je bij de vk bent geweest?
eefje

Jaimie,
Ik hoop voor je dat je vandaag goed nieuws hebt gehad!!!
Ik hoop dat alles goed is!!!!

Terug
Bovenaan