Lichtroze bloed en groene afscheiding

Heyhoi,
Heeft iemand hier ervaring mee? Af en toe verlies ik een dikke klont groene afscheiding & bij afvegen na plassen heb ik wel eens licht rose bloedverlies. Ik ben nu 30 weken zwanger. Heb dit al eens eerder gehad (24 weken) maar toen met hevig bloedverlies en toen bleek ik een verwaarloosde blaasontsteking te hebben waarvoor ik ook ben opgenomen. Ik ben dus gelijk naar de dokter gegaan en die kon niets in mijn urine vinden en zei dat dit wel vaker voorkomt. Maar op google lees je alleen horror verhalen met groene afscheiding (heb geen soa). Dus het zit me niet echt lekker. Heb maandag controle in het ziekenhuis dus dan zal ik dit ook aangeven

Groen wijst bij snot in ieder geval op bacteriën. Zou het inderdaad zeker in het ziekenhuis even aankaarten.

Heey,
Ik heb die Groene afscheiding ook gehad. Z'n beetje mijn hele zwangerschap. Ene keer erger als de ander. En de keer meer/dikker als de andere keer. Was soms opeens ook even een tijdje weg. Ook 2 keer bloedverlies (bleek een geknapte ader). Maar de groene afscheiding bleek uiteindelijk te maken te hebben met een gbs bacterie wat dus alleen in de afscheiding zat en niet in mijn urine. Mssn de huisarts vragen om een kweekje af te laten nemen?  Zo kwam ik er iig achter.

Succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan