<p>Hallo, </p><p>Ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen geven want ik snap het even niet meer. </p><p>Begin september ben ik gestopt met de pil. Ik was toen meteen de eerste ronde zwanger na een lange cyclus. Dit werd helaas een missed abortion. Ik heb 3x cytotec gehad om de miskraam goed op gang te krijgen.</p><p>We zijn het daarna meteen weer gaan proberen. Ik kreeg weer allemaal symptomen: heel moe, stemmingswisselingen, zo nu en dan misselijk, buik heel erg opgezet, veel afscheiding, m'n buik voelde weer anders, en een aantal keer per dag lichte steken onderin m'n buik.</p><p>Ik was maar even voor het gemak uit gegaan dat ik misschien wel een cyclus zou hebben van 28 dagen. Dus dan was afgelopen zondag mijn nod. De test was negatief en werd ook niet ongesteld. Maandag had ik 1x met afvegen een beetje roze bloedverlies met veel slijm (sorry voor de details), en gister ook een paar keer. Maar het is alleen met afvegen, en er komt niks in m'n maandverband. Dit roze bloedverlies is nu ook weer gestopt. Het kan toch niet zo zijn dat dit dan mijn menstruatie is geweest? Of kan het wel zo extreem weinig zijn na een miskraam?</p><p>Of kan het zijn dat ik weer een lange cyclus had en dat dit dan misschien een innestelingbloeding was? (heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad). Maar dan lijkt klopt het me niet kloppen dat ik al zo vroeg symptomen had?</p><p>Jullie merken het, ik kom er even niet meer uit. Heeft hier iemand ervaring mee?</p><p>Bedankt! </p>