Lichtroze bloedverlies

<p>Hallo lieve mensen,</p><p>Ik ben vandaag 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik merkte rond een uurtje of 11 vanochtend dat ik wat lichtroze afscheiding kreeg bij afvegen. Het was niet veel en na een uurtje of 2/3 was het helemaal weg. Ik heb de vk gebeld en die zegt dat het niet per sé iets ergs hoeft te zijn en dat ik moet terug bellen als het erger wordt..</p><p>Ik voel me wel echt zwanger, ben vandaag ook nogal misselijk. Maar toch maakt dit me echt heel erg onzeker ?  </p><p>Ergens weet ik dat het een kwestie van afwachten is maar het is zo lastig en spannend allemaal.... </p>
 
Ik heb ooit gelezen dat het vaker voorkomt bij jou zwangerschaps duur dus ik zou me geen zorgen maken. Het moet echter wel na een paar dagen over zijn en zeker niet erger worden. Dan zou ik wel contact opnemen met de verloskundige. 
 
Ik heb de eerste 15 weken bloedverlies gehad met afvegen, hoort er helaas bij volgens de vk. De mijne zei: als je er geen buikpijn bij hebt is het waarschijnlijk niks. Inmiddels ruim 29 weken. Probeer vertrouwen te hebben :)
 
Ik heb in het begin ook licht bloedverlies gehad, en nu bijna 39 weken zwanger
 Hoeft niks ergs te zijn. Maar hou idd buikkrampen en toename van verlies goed in de gaten. 
 
Ik heb de eerste 9 weken elke dag helder rood bloedverlies gehad en sommige dagen echt best een hoop. Nu 36 weken zwanger, het hoeft dus niks te zeggen.
Sterkte met het wachten!
 
Terug
Bovenaan