lichtt streepje...

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal

Hoop dat jullie me kunnen helpen. Afgelopen vrijdag was mijn NOD dag en heb zaterdag een test gedaan, en helemal niks gezien. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan en een heel licht blauw streepje... En nu... Betekent dit dat ik zwanger ben. Durf nog niet heel blij te zijn...Moet ik over een paar dagen weer testen.

hoi
een streepje is een streepje al is ie nog zo vaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik denk een zwangerschap maar voor de zekerheid kan je overmorgen nog een test doen.
succes

Lees de bijsluiter maar: Een licht streepje betekent ook zwanger!!

Gefeliciteerd!! en geniet er van!

Tamara

Tja, dank jullie voor de reacties, ik vind het gewoon zo vreemd,dit was namelijk onze eerste poging zeg maar. en tja, gewoon niet verwacht, ik ga het denk ik nog wel even testen over 2 dagen.

hey een licht streepje is ook zwanger ik kan er van mee spreken had eergisteren een test gedaan en ook een licht streepje wel vandaag laten trekken en voilla ben zwanger!
dus bij jouw zal het wel ongeveer hetzelfde zijn he hoop ik voor jouw natuurlijk

vele groetjes cindy

bij mijn vorige had ik ook een heel licht streepje die haast niet met het blote oog te zien was , ik dacht eerst dat ik het me inbeelde maar de tweede test op dezelfde dag was knal , dus reken er maar wel op dat je zwanger bent , van harte meid

Terug
Bovenaan