Lichtverteerbare Omneo nog verzadigend?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

ANONYMOUS_USERNAME

Guest
Hoi Dames,

Wie van jullie heeft ook het idee dat met 6 maanden de Omneo niet meer genoeg vult bij je kindje?

Mijn zoontje komt nu weer vaker dan normaal (ook s'nacht weer). Hij kan wel 6 flessen op per dag. Ik denk dat het niet meer genoeg is voor hem. Hij krijgt wel wat fruit maar vindt het niet zo lekker dat hij er zoveel van eet zodat hij  een fles over slaat. Wat kan ik hem het beste gaan geven? Gewone Nutrilon? Krijgt hij dan weer veel buikpijn denk je?

Groetjes Fenna.

ik weet niet zeker of het een reactie is op de voeding, weet daarom ook niet of het beter zal gaan als je weer andere voeding gaat geven.
Je kindje is nu 6 maanden en wil ineens veel meer, is toe aan meer voeding.
Misschien kun je er rijstebloem of bambix doorheen doen, dat vult wat meer.
Dat hij 's nachts ineens weer komt kan te maken hebben met het feit dat ze ineens gaan dromen en dus wakker zijn.
Een fles gaat er dan altijd wel in natuurlijk.
Ik hoop dat je er iets aan hebt zo, succes ermee, groetjes Martine

Hoi Fenna,

onze zoon krijgt ook nog Omneo 2, maar daarnaast ook bijvoeding. Daar was hij ook zeker aan toe. Ik denk, dat de flesvoeding alleen onvoldoende basis in de maag geeft.

Ons voedingsschema (we voeden op verzoek):
1e voeding: Omneo 2 + bambix
2e voeding: Omneo 2 (200 ml water + 6 schepjes Omneo + 1 schepje rijstebloem)
3e voeding: fruithapje + sap
4e voeding: liga / broodkorst + sap
5e voeding: warme hap + yoghurt / kwark
6e voeding: Nutrilon goede nacht of Omneo 2 + rijstebloem

Lars is een goede eter en slaapt op deze combinatie van voeding prima de hele nacht door. Mocht hij rond 23 uur wakker worden, omdat wij dan naar bed gaan, verschonen we zijn luier en laten hem weer slapen. Hij slaapt dan door tot 6 - 7 uur.

Hopelijk krijg je snel je nachtrust weer!

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan