Lid van wij jonge ouders voordeelpas?

Ha medezomermoeders,

Even een vraagje...zijn jullie lid van de wij jonge ouders voordeelpas? Ik twijfel nog een beetje. Op de negenmaandenbeurs kost een lidmaatschap maar 7,50 en dat is natuurlijk niet veel. Zo krijg je o.a. 10 euro korting op 50 euro bij Miss Etam. Weet iemand of dit op alle kleding of misschien alleen positiemode geld?

En waarvoor gebruiken jullie deze pas?

Groetjes,

Hoi.
Ik ben wel lid van de JG pas, maar ik heb hem opgezegd. Je krijgt inderdaad wel hier en daar korting, maar als je daar gebruik van wilt maken, volstaat je pasje niet alleen. Dan moet je altijd weer eerst een kortingsbon uitprinten. en tja.. dat vergat ik vaak, dus dat schoot niet op.
Ook kon ik mijzelf maar niet wegwijsmaken op de website, dus ik heb er niet zo veel aan gehad.
By the way.. je krijgt korting op de gehele collectie. Je kan kiezen voor 10 euro korting of een gratis buikband geloof ik.
Succes !
Gr. Mamajo.

Ik heb er ook een maar gelijk ook spijt van dat ik die heb gekocht. Ik vind het ook lastig oom gebruik te maken van de kaart en ik shop nooit bij  ms etam -  niet echt mijn smaak.

mor 74  

Hoihoi,

Ik heb ook de voordeelpas. Heb hem voor een jaar voor niks gekregen, toen we een paar dingen bestelde via de babydoos van felicitas.
De pas is bij mij de beurs ingegaan en er niet meer uitgekomen sinds.
Ik ga hem ook weer opzeggen, want als het jaar om is, verlengen ze hem en moet ik 10 euro betalen. Vind dat dus zonde geld.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Haha niet echt hele positieve verhalen! Zelf denk ik ook niet van elke aanbieding gebruik te maken.
Misschien dat ik het toch doe, al is het alleen al voor de 10 euro bij miss etam en het tijdschrift nog na 1e verjaardag. Met aanschafprijs van 7,50 heb je dat er zeker weer uit.

Wie weet zijn er ook nog mensen die em wel gebruiken, dan hoor ik het graag :p.

Hmm niet echt op tijd van mij, maar ik kom er nu achter dat het om 2 verschillende passen gaat. Nl een jonge gezinnen pas (o.a. bij miss etam) en een wij jonge ouders pas (met het tijdschrift) dommie dommie dommie

Terug
Bovenaan