Lidl luiers???

Hoi mama's,

Ik zit heel erg te twijfelen. Mijn dochtertje (5,5 mnd) heeft tot nu toe Pampers baby dry en daar ben ik heel erg tevreden over maar de Lidl luiers zijn nu enorm in de aanbieding (18,- voor 3 pakken).

Heeft iemand ervaring met de Lidl luiers?

Ik kan me herinneren dat ik voor mijn zoon toen Lidl luiers heb geprobeerd en ze toen te "plastic" vond maar dat is al weer ruim 3 jaar geleden dus wellicht zijn ze nu verbeterd.

En het is zonde als ik straks met 3 pakken zit en het zijn geen goeie (of in ieder geval, dat de Pampers beter zijn).

Bedankt alvast voor jullie reactie!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne

Ik kom even bij jullie inbreken.Ik kom zelf van het zomer 2007 forum.
Toevallig heb ik deze week ook luiers bij de lidl gehaald.Wij gebruikten altijd Huggies of Pampers.We hebben ook die van de Etos geprobeerd ,maar dat was geen succes.Tot nu toe zijn de luiers goed.Ik gebruik ze nu al 2 volle dagen en nog niet doorgelektof luieruitslag.

Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes Jessica (mv Joyce 26-05-2007)

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik heb net de luiers gekocht na nog een heleboel andere positieve berichten op internet via het googlen dus ik ben heel benieuwd!

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi,

Ook hier iemand die de Lidl luiers gebruikt. Ben zelf erg tevreden (waar ik de Huggies niemand zal aanbevelen, wegens veelvuldige lekkage).

Welke luiers ik ook goed vind zijn die van de Etos (las zojuist hierover ook een negatieve reaktie) en de Pampers.

Heb zelf dus GROF ingeslagen met de Lidl luiers. Altijd makkelijk.

Rolanda

hoi
ikwas ook even aan het struinen op andere forums,ben van het zomer2007 forum.ik gebruik hier ook lidlluiers en het bevalt goed,geen problemen mee gehad.

gr petra

Terug
Bovenaan