Lidl zwangerschapskleding

<p>Wie heeft ervaring met zwangerschapskleding van de Lidl? Bevalt het? En vallen de maten ruim of wat kleiner? Beter kleiner of groter bestellen? </p>

Ik heb de zwangerschapsbroeken gehad van de lidl. Deze bestelde ik in de maat die ik ook in gewone broeken heb. Ze zitten fijn en zijn nog prima en kunnen nog wel een zwangerschap mee. 

Hele goede ervaring, ik vond wel dat ik een maat kleiner had kunnen nemen! Maar verder top hoor 

Ook een broek die ik kocht in dezelfde maat, fijne buik band zo voor op het einde voor mij nu ook nog steeds, zelfs fijner als prenetalbroek heb ik ervaren! Shop ze

Ja heerlijk! Zeker voor die prijs echt superfijne kleren! Soms iets aan de grote kant inderdaad, maar verder helemaal prima.

Heel fijn! Was heel blij met de leggings en sportbroek, die draag ik nu (15 weken na de keizersnede) ook nog. Van de spijkerbroeken droeg ik in eerste instantie een kleinere maat, aan het eind een maatje groter. 1 spijkerbroek scheurde bij mij heel snel maar dat was gewoon pech denk ik,.. de andere spijkerbroeken en tuinbroek stonden heel leuk en bevielen goed. Voor dat geld boven verwachting eigenlijk. (Haha bevielen en verwachting in deze context) 

Heb een zwarte positiebroek v Lidl zit perfect. Had een spijker positie broek besteld en die vond ik voor geen meter zitten , zat echt laag dus terug gestuurd. Voedingshemden 4 stuks besteld zitten nu al heerlijk :) en een voedingspyjama zit ook top! Was echt niet duur! Ga er zeker nog een pyjama bestellen voor als ik in zkh moet bevallen! Ben nu 24 wk zwanger. 

Terug
Bovenaan