liedje

in week 23 van de zwangerschap kan je kindje je stem al horen..
nu vraag ik me af..
wat jullie mama,s voor je kindje in je buik zingt
of welk liedje draai je heel veel..

zodat als je kindje er is..misschien al rustig word als je dit liedje zingt..of afspeelt
 
wat ik bij de 1e deed is het muziekdoosje op mijn buik leggen.
inmiddels heb ik die (per ongeluk) kapot getrokken, maar ze slaapt er nog steeds mee.
ik wil dat nu bij de 2e ook gaan doen (moet ik er alleen nog even 1 kopen)
 
Bij mijn eerste zwangerschap hebben we de cd's van babybach gekocht. Klassieke cd maar zo aangepast dat babytjes het erg mooi vinden. Ik heb die veel gedraaid als ik 's middags ging rusten, de baby en ik werden er beide rustig van. Na de geboorte werd mijn zoontje ook makkelijk rustig als ik de cd opzette en zelfs nu (2 jaar oud) luistert hij er graag naar.

Je hebt van de serie ook babybeethoven en babymozart (componist Raymond Lapp geloof ik). Ook een leuke tip als kraamcadeau als je weet dat iemand klassieke muziek kan waarderen...
 
Ook ik draai een muziekdoosje af op de onderkant van mn buik. Behalve dat kindje vaak gelijk goed gaat liggen, is het ook leuk te zien dat hij/zij erop reageert.
Verder zing ik heel veel voor mn dochter, dus daaqr zal de beeb ook wel van meekrijgen.

 
Ik zing veel met en voor de kinderen thuis, dus daar zal de kleine wel veel van mij krijgen, ben alleen bang dat ze straks helemaal gehecht is aan de sinterklaasliedjes, hahaha

Groetjes Danielle
 
Woezel en pip cd en zing ze zelf ook voor mijn kindjes
tijdens mijn 2e zwangerschap veel voor mijn zoontje gedraaid en toen mijn dochtertje geboren was werd ze er rustig van. En nu is ze 1,5 jaar en helemaal fan van woezel en pip,

Groetjes Anne
 
Werk op een kinderdagverblijf waar ik veel kinderliedjes zich met de kinderen...
In de auto zong ik ook vaak kinderliedjes
en savonds voor het slapen deed ik het muziekdoosje even aan... Ze begon er steeds van te bewegen..
Na haar geboorte heb ik dat muziekdoosje ook soms aangezet maar daar werd ze heeel onrustig van!! Dus heb het daarna niet meer gebruikt!
Nu is ze bijna 10 maanden en vind ze het super leuk om erop te dansen!
 
Terug
Bovenaan