@ liedje33

Hoi Lydia,

Ik ben gisteren bij de diabetesverpleegkundige geweest en heb ook zo'n metertje meegekregen.
Vooralsnog heb ik hartstikke mooie waardes, dus valt gelukkig allemaal wel mee.

Weer iets om weer rekening mee te houden, maar het einde is inderdaad in zicht.

Ik ben altijd al te zwaar geweest, dus ik hoefde ook aan mijn dieet niks te veranderen. Ik kreeg al niet gek veel koolhydraten binnen ;) dat scheelt weer.

Voel jij je verder wel goed?

Groetjes Inge

Gelukkig dat je waardes zo goed zijn! Dat scheelt vast weer een hoop onrust.
Ik heb afgelopen week 3 dagcurves moeten maken en hoewel er wel een paar hoge uitschieters tussen zaten, vond de gyn het goed en mag ik zo doorgaan. Ik moet zeggen dat het al aardig begint te wennen dat ik sommige dingen niet meer mag eten. En als het bij de diabetes blijft, heb ik echt niet te klagen!
Uk was in twee weken eigenlijk niet gegroeid en dat baarde me wel zorgen, maar dat kon ook door verandering van eten komen. Dus over vier weken krijg ik weer een groeiecho om te kijken hoe het dan is.
Ik moet wel opletten dat ik niet te weinig ga eten, want ik was al afgevallen en dat is natuurlijk niet goed voor de beeb!
Krijg jij ook nog groeiecho´s, of hebben ze dat al gedaan

liefs, lydia

Ik weet het niet. Over groei-echo's heb ik nog niks gehoord.
Ik had 1 uitschieter gisteren, maar ja, ik werd mee uit eten genomen door mijn vriendinnen, dus was eigenlijk niet echt een verrassing.
Ik ben benieuwd wat de diabetes verpleegkundige daarover zal zeggen.
Ik moet de 17e weer naar de gyn, dus ik zal dan wel weer meer horen.

Misschien hoor ik dan ook wel of het een keizersnede of natuurlijke bevalling wordt. Placenta ligt vooraan.

Allemaal best wel spannend. Gelukkig bijna met verlof.... moet jij nog lang?

Groetjes Inge

Ja, dat is inderdaad spannend! Bij mij zei de gyn dat het niet erg is als je af en toe een uitschieter hebt, als het maar niet een paar keer per dag is. Dus die ene keer zal wel niet erg zijn hoor.

Ik heb net twee weken geleden mijn opleiding afgerond, dus heb nu in principe ´verlof´. Kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen!

liefs, lydia

Terug
Bovenaan