Liedjes uitzingen

Hallo allemaal,

Ik ben zo trots op ons kleine jochie (20 maanden) Sinds gisteren zingt hij liedjes uit! Het maakt niet uit welk liedje het is, of hij kent de laatste woordjes.Ik bedoel dus, ik zing bijvoorbeeld Klein klein kleutertje wat doe je in mijn ..... Vervolgens zingt hij 'hof'. Dit kan hij zowat bij elk kinderliedje dat ik ken. Ik vind het echt helemaal geweldig.
Is dit iets wat jullie kindjes ook deden bij zo'n 20 maanden? Of is hij er erg vroeg bij?
Maakt ook niet uit, hier een hele trotse mama..

Groetjes,
Janneke

nathalia zingt al een maand of 3 poesje mauw (dus idd toen ze 20 maanden was)
ik zeg poesje zei zegt mauw ik zeg kom eens zei zegt gauw enz enz

sinds een week als ik nu zeg wat wil je zingen zegt ze poesje mauw, of maaneschijn , schuitje varen of handjes (klap eens in je handjes)
klap eens in je handjes en in de maneschijn zingt ze niet mee, maar doet alle bewegingen mee.
schuitje varen en poesje mauw zingt ze goed mee.
als elmo opstaat (echt een tip: het beste van elmo heet de dvd) zit ze ook vollop mee te zingen en met nog een aantal andere liedjes ook.

wees maar trots op je kleine grote jongen hoor :D

liefs, do

karlijn zingt al heel lang liedjes met woorden
ze kent er behoorlijk veel
als ze ze een x of 3 hoort kent ze de tekst en zingt het liedje dan helemaal

zo leuk om te horen
geniet er van

groetjes maurilla

Hihi ja leuk is dat he? Indy heeft dat met liedjes maar ook verhaaltjes kent ze helemaal uit haar hoofd. En als ik de tekst verander van een liedje (bv in de zonneschijn ipv maneschijn) roept ze heel hard NEE Mammie!! Maneschijn!!! Haha heerlijk onze wondertjes.

Daniel heeft daar dus totaal geen geduld voor, met een liedje zingen is hij na de 1e regel alweer verveeld en op zoek naar iets anders.

Maar wel heel leuk om te lezen dat jullie kindjes dat doen!
Mn nichtje kan het ook en die is nu ook 20 maanden.
Hahaha misschien zijn jongens minder geintreseerd?

Liefs Marina

Terug
Bovenaan