Mijn dochter is nu inmiddels alweer 7 en druk bezig met springtouwen. Tot mijn spijt ken ik nog maar een stuk of 2 springtouwliedjes. Op internet heb ik er nog drie bijgevonden, maar in mijn herinnering waren het er veel meer. En die wil ik aan mijn dochters meegeven. Weet er iemand nog anderen? Ik heb beertje, beertje, in spin, waar kom jij zo laat vandaan, karel 1, fietsen.
Verder weet ik nog dat wij veel met kaatsballen tegen de muur gooiden en daar liedjes bij zongen, maar die ben ik echt helemaal kwijt.
Mijn dochter is een kind dat graag alleen speelt en ze vind het ook erg leuk om touwfiguren te maken. Maar verder dan de kop en schotel, de parachute en het haarnetje (gevonden op internet) kom ik niet meer.
Manyamo
Verder weet ik nog dat wij veel met kaatsballen tegen de muur gooiden en daar liedjes bij zongen, maar die ben ik echt helemaal kwijt.
Mijn dochter is een kind dat graag alleen speelt en ze vind het ook erg leuk om touwfiguren te maken. Maar verder dan de kop en schotel, de parachute en het haarnetje (gevonden op internet) kom ik niet meer.
Manyamo