Liedjestips?

We zijn hier wel weer toe aan wat nieuwe muziekjes. Voor Sophie (en mezelf hahaha) ben ik dan ook nog op zoek naar een cd met lekkere dans- en swingmuziek voor peuters. Nadrukkelijk niet gezongen door zoetgevooisde kinderstemmetjes uit het gooi en omstreken, maar eerder door volwassenen met een groot inlevingsvermogen in kleine eigenwijze peuters.

Wat zijn de hits bij jullie? Bij welke CD gaan de meubels aan de kant en de voetjes van de vloer?

Ben benieuwd!
Groetjes
Susan

jij had toch ook de cd van in de maneschijn (de hippe versie) nou daar hebben ze ook cd's van minidisco. Tess vindt ze helemaal geweldig.

Ik ben op het werk dus weet even niet meer wat de website is maar het staat op het hoesje.

Liefs sandra

Tja, dat blijft toch echt VOF de kunst!! Ooit aangeraden door Esmé, een echte topper!
Julian laat nu ook merken dat hij teksten (of woorden)  herkent, erg leuk.
De liedjes zijn van Annie M.G. Schmidt, op muziek gezet en gezongen door VOF de Kunst.

En verder doet Julian zelf de radio harder als Enrique Iglesias / Can you hear me, voorbij komt. Hahahaha, 1 armpje de lucht in en maar springen en ronddraaien. Geweldig!

Dus morgen direct naar de winkel, Susan!

Veel plezier!

Ellen en Julian

Hier staat radio BemBem aan. Dat is van studio 100 en daar komt iedereen voorbij.
Van samson en Gert tot K3 to af en toe Jan Smit

Verders hebben we hier de studio 100 cd's, vof de kunst, dirk scheele en de liedjesband (errug leuk ook)

Ja en als de meubels aan de kant gaan en we gaan los is dat op Guus haha

Hier staat radio BemBem aan. Dat is van studio 100 en daar komt iedereen voorbij.
Van samson en Gert tot K3 to af en toe Jan Smit

Verders hebben we hier de studio 100 cd's, vof de kunst, dirk scheele en de liedjesband (errug leuk ook)

Ja en als de meubels aan de kant gaan en we gaan los is dat op Guus haha

Hoi,

Ik heb een kast vol met cd's van liedjes met een hoepeltje erom (ouderwetse kinderliedjes, erg leuk en herkenbaar haha) en de biba boerderij maar het liefste heeft ie toch de   cd's van Normaal van  papa. Dat is lekker ruig haha en hij staat er dan ook hard op te swingen. Dus de cd's met kinderliedjes kan ik het beste maar in de kast laten want dat trekt niet.

xx Elly mv Yari

Jaaaaa, de Annie MG Schmidt cd van VOF de Kunst; helemaal geweldig!

En VOF De Kunst heeft een paar maanden (half jaartje misschien al wel?) een jubileum cd uitgegeven (Muziek Op Schoot) die alleen bij de Hema verkrijgbaar is/was. Ook Guus Meeuwis en Carice van Houten zingen er op mee. Het zijn 25 bekende kinderliedjes (zag twee beren broodjes smeren, in de maneschijn, jan huigen in de ton, etc.) maar dan in een nieuw jasje. Isis begint te swingen en van oor tot oor te lachen  als ik deze cd opzet! Weet alleen niet of hij nog verkrijgbaar is...  

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Terug
Bovenaan