Lief,stoer of toch neutraal?

Heel veel van ons weten al het geslacht van de baby,wij ook:een jongen,nou was ik zomaar benieuwd hoe jullie straks je baby de 1ste dagen/weken aan gaan kleden,word het bij een meisje een schattig jurkje?bij een jongen een stoer pakje?of houden jullie het eerst bij creme en wit?
ik vind zelf altijd erg lief om de 1ste dagen(weken)wit en creme kleertjes aan te doen,vind zo lekker baby achtig.en ziet er ook lief uit vind ik dan he.
en ik denk altijd:stoer of lief kan altijd nog,dus hier best wat neutrale kleertjes voor het begin,ondanks we weten dat een jongen word.na een weekje of 2 weekjes vind ik die gekleurde pakjes ook heel leuk hoor!was zomaar benieuwd wat jullie doen.
liefs jootje

Wij gebruiken de eerste paar dagen/weken van die babypakjes met voertjes eraan in neutrale kleur.
Daarna omdat wij een meisje krijgen in thema lief.
lief kan der hele leven nog

ik heb het alle 2 van de vorige kinderen natuurlijk. ik begin meestal met pakjes en na een dag of 4 ook wel leuke jurkjes hoor. vind dat zo snoepig.. en zo meisjesachtig maar dan wel met kleuren wit of rose en anders niet hoor. geen knal of spijker.

Hoi, wij hebben een shirt laten maken in het blauw met; mijn naam is .... (naam staat er ook op) Deze is heerlijk blauw. Daar komt een wit broekje onder.

Verder heb ik een paar pakjes gekregen die neutraal zijn, maar verder heb ik stoere pakjes voor jongens, maar wel een zachte stof. Geen spijker of zo iets.

Succes yvonne

Wij weten niet wat het is dus wij gaan voor neutraal haha. Als het eenmaal bekent is volgen er genoeg kraamcadeautjes die uit gerichte kleertjes bestaan. Bij mijn dochter heb ik het afgewisseld. De ene dag een neutraal pakje, de andere dag een gekregen pakje in het roze. Moest ook wel want anders groeide ze eruit haha!

Liefs ciomama

ik ga vooral voor makkelijk, dat lekker ligt voor de kleine en is makkelijk voor ons
beetje neutraal-rose
maar wel meisje achtig

mara kreeg als 1e mijn eigen babyjurkje aan, zo bijzonder. en deze dame zal ook mijn eigen babyjurkje dragen.
ik hoop straks ook hun poppen en wie weet hun kindjes

Ik heb gewoon leuke kleren gekocht, pakjes maar ook jurkjes en vooral gelet op dat het comfortabel is omdat ze natuurlijk veel slapen in die kleren dus geen spijkergoed. En verder ook wat kleine maatjes ik vind het geen gezicht zo,n kleine baby in die oversized kleding, mouwen opgerold enzo. Dat wil ik zelf niet.

Ik heb ook voor de eerste dagen soepele en comfortabele kleertjes en pakjes, vind meteen van die jurkjes zo'n gedoe voor zijn klein baby'tje. Heb wel erg veel in roze of paars. Vind ik persoonlijk erg schattig.

Heb voor de zomer al wel van mijn ouders een Adidas sport-tenuetje met leren schoentjes gekregen in het roze, echt helemaal geweldig. Kan niet wachten tot onze kleine meid die aan kan.

Liefs, Samantha

Terug
Bovenaan