Liefdesbaby's: het verhaal over je relatie

Voor een special van Jonge Gezinnen over zwangerschap schrijf ik een artikel waarin aanstaande moeders vertellen over hun relatie.

Ben jij zwanger van je eerste kind en heb je een bijzonder relatieverhaal? Bijvoorbeeld:
* je kent je partner al sinds de brugklas.
* je bent een poos uit elkaar geweest en hebt elkaar teruggevonden.
* je hebt een moeilijke tijd gehad in de Medische Mallemolen, maar bent nu weer helemaal gelukkig samen.
* etc

Als je (anoniem) geïnterviewd wilt worden over je relatie, stuur me dan een berichtje.

Alvast bedankt!

Groetjes Irma
 
Hoi Mandy,

leuk dat je reageert! Kun je alvast iets meer vertellen over je relatie? Mag ook via de mail: info@irmaschrijft.nl. Ik zie je berichtje wel komen!

Groetjes Irma
 
Leuk ik wil hier wel aan meewerken.
Na 3,5 jaar zijn wij nu eindelijk zwanger van ons eerste wondertje en wil graag ons verhaal doen.

gr suusje
 
Wie mee wil werken: stuur even een mailtje met het verhaal over je relatie naar info@irmaschrijft.nl! Dan kan ik kijken welke geschikt is en je eventueel benaderen voor een interview.

Groetjes Irma
 
Kan je alleen meedoen als het je eerste kindje is?
Ik ben zwanger van ons derde kindje, maar mijn man en ik zijn gescheiden geweest en opnieuw met elkaar getrouwd en wilden nog graag een echte liefdesbaby. We hebben er (in tegenstelling tot de andere 2 zwangerschappen) flink wat moeite voor moeten doen en uiteindelijk mat medicijnen zwanger geworden, intensief traject geweest, maar het was het waard!

Groetjes, Marianne.
 
Terug
Bovenaan