@ liefkleintje en marinally

Hoi meiden,

Het is eigenlijk iedere dag een beetje een gevecht met mezelf. Ik baal verschrikkelijk dat ik ziek ben, maar ben heel blij dat ik er nu iets aan doe. 1x per week moet ik naar een psycholoog, ben al 2x geweest. (was eigenlijk 6 weken wachttijd, maar mijn HA heeft heel veel moeite voor me gedaan en me ertussen laten proppen) Ik voel me heel vaak goed nu, maar heb ook nog echt slechte momenten, vooral als Jasmine alle aandacht op eist en maar geluiden blijft maken op hoog volume. Dan geef ik Jasmine aan mijn man of ik leg haar even weg in de box en neem even 5 minuten voor mezelf. Dan zeg ik tegen mezelf dat ik niet echt zo denk en dat ik niet echt boos ben op die kleine meid omdat ze geluidjes maakt, maar dat het de ziekte is die mij dat laat doen en denken. 5 minuten later ben ik dan weer rustig en dan begin ik verschrikkelijk te huilen omdat ik me dan weer heel erg schuldig voel tegenover mijn man en Jasmine. Gelukkig gebeurd dit niet meer zo vaak, ik kan mijn gevoelens behoorlijk onderdrukken. Ik hoop dat de anti-depressiva binnenkort ook gaat werken of dat ik er in ieder geval iets van merk. Het lijkt me heerlijk om weer eens echt vrolijk te zijn en me gewoon goed en gelukkig te voelen zonder daar moeite voor te moeten doen.

Ik blijf knokken hoor meiden, ik blijf in gedachten houden dat het leven te leuk en te mooi is om op te geven.

Thanks xxxxxxxxxx van ons!!

Ik vind het heel goed dat je nu voor jezelf een time-out neemt. Even tot jezelf komen.
En tja ik denk laat die tranen maar komen hoor.
Ik weet van mijn vader die ook wel anti depressiva heeft geslikt dat het inderdaad wel even duurt voordat de medicijnen werken, maar dat die wel degelijk effect hebben! Dus hou voel he.

Als je nou echt een keer je dag niet hebt he, en je kan de puf vinden om hier in te loggen. Maak een topic aan, dan ben je het even kwijt. En je zult zien dat je altijd reacties van ons gaat krijgen!
We kennen elkaar niet, maar toch staan we er voor elkaar.

Kop op meid! En ik zie de foto's graag op Hyves!

Liefs,
Margreet
Mama van Andries 6.5 maand!!!

Nou wat ik zo lees, ik vind het giga knap van je, mijn super respect heb je nu nog meer!!!!
Zeker dat je ff zegt time out, en dat je je dan schulig voelt nou sorry ik snap het wel, maar moet je niet zijn je moet juist trots zijn dat je het doet, want dat is het teken dat je daarna er weer beter tegen bestand ben!!! En dat je zelf bewust uit het cirkeltje stapt!!! En zo creeer je betere omstandigheden voor Jou, Jasmijn en je Man. en dat is het allerbelagrijkste. geef die tranen de ruimte, en bedenk dat wat je nu doet super is, Veel mensen durfen het niet toe te geven, en jij doet het en zorgt voor een beter omgang nu al, en dat door die kleine onderbrekingen!!!!
Ik heb per definitie niet in het toppic waarin gevraagd werd he het met je ging gereageerd, want wilde niet dat je teveel druk op je schouders zou krijgen. en wachtte netjes jouw reatie af.
en ja ik schijf het nu al een paar keer neer, maar echt het kan niet tevaak gezegt worden, je bent super bezig zo!!!!! Mijn respect!!!

Pauline

Hey meissie,
Fijn dat je even de energie hebt gevonden om te reageren! Ook ik vind je superknap! Ik ben zo blij dat je er zo over praat, want dát is al een hele stap hoor! Goed van je dat je ff tijd voor jezelf neemt als je in de gaten hebt dat je hoofd anders doet dan jij wilt en schuldgevoel.......ja dat kan zover gaan, dat heeft niemand in de hand...Maar meissie, als je maar weet dat wat jij doet al helemaal super is en dat jij inziet dat jouw hoofd iets anders doet dan dat jij zou willen en je daar ook even de tijd voor neemt, is mijns inziens al een hele vooruitgang hoor :) !! Als je een keertje niet zo goed of juist wel heel goed in je vel zit, laat je dan een berichtje achter?? Iedereen is hier heel open en eerlijk en we hebben allemaal heel veel steun aan elkaar en ik weet zeker dat iedereen hier jóu ook een hart onder de riem wil steken als je een k*tdag hebt en met je mee blij wil zijn als je juist iets leuks hebt te vertellen!!!
Goh, soms haat ik de computer...zoals nu....ik zou je zo graag even een dikke knuffel willen geven en je even écht willen zeggen dat ik (en heel veel meer denk ik) er echt voor je wil zijn....hoe dan ook!!!!

Dikke knuffel, kus, en alles wat je voelen en hebben wilt van mij...xxx

Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt super trots op je ben!!! Hartstikke goed dat je dan gewoon even die 5 min time out neemt. En je hoeft je dan echt niet schuldig te voelen hoor, want dat is juist hartstikke goed van je. Ik wil nogmaals zeggen dat ik het echt hartstikke knap van je vindt en ik heb diep respect voor je meid!!!!
Een dikke knuffel voor jou.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan