Liefs Femke Geboortekaartjes

Hoi dames,

Graag deel ik jullie mijn ervaring met het laten ontwerpen van een geboortekaartje door Liefs Femke. Dit wil ik delen om andere zwangeren in te lichten, zodat ze niet dezelfde stressvolle en vervelende ervaring meemaken tijdens hun zwangerschap.

Op 24baby forum is er ook al meerdere keren door andere zwangeren over gepost, dit kan je ook lezen. Hier staan veel ervaringen van langer geleden, maar ook recent.

Mijn ervaring:

Ook hier een nare ervaring met Liefs Femke. Tot mijn verbazing kan ik haar Facebook account niet meer vinden en daar dus geen review schrijven.


In eerste instantie een prettige kennismaking gehad en onze wensen aangegeven. We hebben een planning ontvangen, maar toen begon het. Femke houdt zich niet aan de gemaakte planning en ik moest telkens zelf er achter aan mailen. Telkens maakt Femke beloftes, welke ze vervolgens wederom niet na komt. Ze reageerd wel netjes en maakt excuses. Maar ook liegt ze over bepaalde zaken zoals ik heb jullie al gemaild etc. Femke zou onze huisdieren schetsen. De schets die we ontvingen was echter een schets van een kat die al eerder getekend was, dit was dus niet onze eigen kat.

Ook hier reageert ze dan weer op dat ze dacht dat we dat ook goed vonden. Grote onzin natuurlijk.

Uiteindelijk bij 37 weken na heel veel stress en discussie mijn geld terug. Femke reageerd overal op met ik snap het en wil het in de toekomst anders doen, maar zo te lezen doet ze dit bij iedereen!! Vandaar dat ik mijn ervaring toch graag deel.

Denk dus goed na voor dat je met haar een samenwerking aangaat. Op Facebook scoort ze erg hoog in haar reviews, al heb ik verhalen gelezen dat dus andere mensen ook plots haar Facebook niet meer konden vinden of geld terug kregen om de review te verwijderen.

Een ding is zeker het levert een hoop onrust en stress op voor vele. Sommige mensen zijn wel tevreden, maar denk goed na voor je je keuze maakt


 
Hoi allemaal,
Hierbij helaas precies dezelfde ervaring met Liefs Femke. Ze communiceert niet en haal geen enkele deadline. En vele excuses volgen daarop, maar zonder concreet te worden met nieuwe afspraken. Tot op heden weigert ze ook onze aanbetaling terug te storten. Ik loop nu ook aan het einde van mijn zwangerschap en vind dit erg stressvol en vervelend want haar werk is erg mooi.
Ik zou jullie ook adviseren niet met haar in zee te gaan.
 
Terug
Bovenaan