liefst in eigen bed

A

Anoniem

Guest
hallo

mijn dochter is nu 6 weken en nu is het zo dat ik het idee heb dat ze het liefst in haar eigen bed slaapt.
ik weet dat het natuurlijk het fijnst is thuis in eigen omgeving en eigen bed maar zodra ik ergens ben ligt ze steeds te huilen.
bv bij mijn ouders daar heeft ze een eigen kamertje bed ed maar ze slaapt zelden tot nooit huilt alleen.
ik weet niet wat ik daar aan kan doen .
we zijn met rust en regelmaat bezig geweest maar weinig effect.
het is niet zo dat ik steeds de hort op ga maar af en toe een keer weg of als het niet anders kan is het toch fijn als ze beter slaapt bij een ander.
heeft iemand tips?

groetjes joyce

Hoi,

Wat misschien in het begin handig is, is een eigen knuffel, hydrofielluier of eigen deken meenemen. Hier zit haar eigen luchtje aan.
Als je ook een avondritueel heb thuis, deze ook ergens anders hetzelfde doen.
Zo krijgt Myrthe boven haar laatste fles en dat deden we bij andere mensen ook zo.
We namen haar eigen deken mee, knuffel, muziekdoosje en hydrofielluier, slaapzak noem maar op. Deden we dat niet, dan huilde ze ook. Vanaf het begin ze gedaan en Myrthe gaat overal mee naar toe.
Nu is het ook zo dat de ene baby hier minder moeite mee heeft dan de andere baby.
Heel veel succes.

Liefs Reneke

Als wij weg waren sliepen de kinderen eigenlijk nooit in een bed, maar meestal gewoon bij ons op schoot of in de draagdoek, en soms in de wagen of zo.

Terug
Bovenaan